اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجتماع‌ بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» فردا در مشهد برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع‌ بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود.

اجتماع‌ بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» فردا در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع‌ بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تنها راه‌حل(رژیم‌صهیونیستی) ‏این است که برادران فلسطینى هرچه زودتر این ماده فساد را نابود گردانند و ریشه استعمار را در منطقه قطع کنند، تا آرامش به منطقه بازگردد.
حضرت امام خمینی(ره)

نباید شک کرد که شجره‌ى خبیثه اسرائیل که اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ ما لَها مِنْ قَرارٍ هیچ پایه و پایگاه و استمرارى نخواهد داشت و بى‌شک نابود خواهد شد.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌

بار دیگر جهان شاهد حملات وحشیانه، غیرانسانی و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین است و این جنایات همچنان در کانون توجهات جهانی قرار دارد.

رژیمی کودک‌کشی که در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار گرفته، اکنون در جنگی نابرابر، با حملات گسترده و وحشیانه به نوار غزه، مرتکب جنایاتی از قبیل استفاده از سلاح‌های ممنوعه، حمله به غیرنظامیان، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها، نیروهای امدادگر و ... شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم متدیّن و همیشه در صحنه مشهدمقدس دعوت می‌نماید در خیزش عظیم جبهۀ بزرگ مقاومت‌ اسلامی و در اجتماع‌ بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» که در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در عرصه میدان شهدا و با رعایت شیوه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود شرکت نموده، دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان، با ظلم و کفر جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه برمی‌خیزیم.

انتهای پیام/ خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول