اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گازرسانی چهارمحال و بختیاری در کشور کم نظیر است

مدیر گازرسانی شرکت گاز ملی گفت: درصد بهره‌مندی چهارمحال و بختیاری در سطح شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستا ۸۶ درصد است که در کل کشور کم نظیر است.

گازرسانی چهارمحال و بختیاری در کشور کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد بعد از ظهر امروز با حضور غلامرضا مشایخی مراسم تودیع و معرفی مدیرکل شرکت گاز استان برگزار شد.

غلامرضا مشایخی در جمع خبرنگاران گفت: با خدمات ارائه شده تاکنون ۱۸.۲ میلیون خانوار جمعیت شهری و ۴.۹ میلیون خانوار روستایی در ۳۴ هزار و ۱۹۲ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

 مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به رکوردشکنی گازرسانی در سال ۹۹ عنوان کرد: در سال گذشته به ۲ هزار و ۹۱۳ روستا، ۲۳ شهر و ۶ هزار و ۷۰۰ مشترک صنعتی گازرسانی شد که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

رتبه اول گازرسانی شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌ها

وی افزود: بهره‌مندی استان چهارمحال و بختیاری در گازرسانی شهری ۱۰۰ درصد و در گازرسانی به روستاها ۸۶ درصد است که چنین استانی در سطح کشور وجود ندارد.

مشایخی اظهار داشت: با اجرا و تکمیل پروژه‌های گازرسانی در استان درصد بهره‌مندی استان از ۸۶ به ۹۲ درصد می‌رسد که پیشرفت قابل توجهی است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز  با اشاره به تولید در گلخانه‌ها و همراهی با تولیدکنندگان گفت: گازرسانی و انجام خدمات در جهت افزایش تولید انجام می‌شود و تمام محل‌هایی که زیرساخت کافی برای گازرسانی وجود دارد برای حمایت از تولید تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: از ۹۵ درصد بهره‌مندی خانوار در کل کشور عبور کرده‌ایم و گازرسانی به  ۶ هزار و ۷۰۰ مشترک صنعتی را به ثبت رسانده‌ایم.

مشایخی با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان بیان کرد: سال گذشته ۲.۱ میلیارد متر مکعب در سطح استان گاز توزیع شد، بخش وسیعی از آن در صنعت مصرف می‌شود و با افزایش گازرسانی در سال جاری در بخش تولید، صنعت و کشاورزی در تلاشیم تا بتوانیم سهم بیشتری به استان اختصاص دهیم و تعرفه ویژه مناطق سردسیر  بودن منطقه  در خصوص وضعیت اقلیمی در بخش ۱ و ۲ است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول