اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف یک کیلوگرم تریاک در کامیاران/اعتراف سارق سابقه‌دار به 25فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران از کشف تقریبی یک کیلو گرم مواد مخدراز نوع تریاک و دستگیری 2 نفر سوداگر مرگ توسط مامورآن بخش موچش این شهرستان خبر داد.

کشف یک کیلوگرم تریاک در کامیاران/اعتراف سارق سابقه‌دار به 25فقره سرقت در سنندج

بهروز جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: مأموران بخش موچش در پی تشدید کنترل محورهای مواصلاتی و با اشراف اطلاعاتی در محور دهگلان به موچش به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: دربازرسی صورت گرفته از خودروی مورد نظر حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل حلب روغن جاسازی شده بود کشف و پس ازتشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: دراین رابطه 2 نفر قاچاقی مواد مخدر نیز دستگیرو به مراجع قضائی معرفی شدند.

اعتراف سارق سابقه‌دار به 25 فقره سرقت در سنندج 

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 25 فقره سرقت سیم‌های کابل برق و قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد. 

 سردار علی آزادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق هوایی و قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق سابقه‌داری را شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی  موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 25 فقره سرقت سیم‌های سیم‌های کابل هوایی و محتویات و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار آزادی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا یک مالخر نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی احویل مراجع ذیصلاح شدند. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول