اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش‌های آبی مناطق کم‌برخوردار

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس با هدف رفع چالش‌ها و تنش‌های آبی در مناطق کم‌برخوردار امضا شد.

اعلام آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش‌های آبی مناطق کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این تفاهم‌نامه که به امضای رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسیده است، تامین آب شرب از طریق ارتقای کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین، خیرین و توان تخصصی گروه‌های جهادی مهمترین محور همکاری مشترک عنوان شده است. 

کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تامین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه‌ها جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و به کارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی مناطق محروم، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی، تقویت روحیه امید در جامعه و الگو سازی همکاری فی‌مابین جهت بسط در سطح استان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس در محور های اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستایی و تکمیل پروژ های نیمه تمام، ارتقای شبکه آبرسانی ثابت و سیار، کمک به اجرای برنامه‌های اصلاح الگوی مصرف، استفاده از فناوری‌های نوین در راستای تحقق اهداف، استفاده از ظرفیت تخصصی مجمع خیرین، گروههای جهادی، آحاد مردم و ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف در این حوزه منعقد شده است.

اسماعیل قزل سفلی، مسوول بسیج سازندگی استان فارس در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروه‌های جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی با توجه به وضعیت کم آبی استان در سال جاری در کنار شرکت آب و فاضلاب استان فارس خواهد بود و با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی به ویژه مجمع خیرین آب رسان به کمک مردم در مناطق کم برخوردار خواهد شتافت.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول