اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آدم ربایی به خاطر اختلافات شخصی/گروگانگیرها دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص پرونده آدم ربایی در استان، گفت: این باند 2 نفر به دلیل اختلافات شخصی اقدام به ربودن یک جوان ۲۱ساله کرده بودند که ظرف ۱۲ ساعت دستگیر شدند.

آدم ربایی به خاطر اختلافات شخصی/گروگانگیرها دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران که در ستاد فرماندهی صورت گرفت، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر ربوده شدن جوان ۲۱ ساله ای با تهدید سلاح شکاری در ورودی شهرک «سهیلیه» بخش «چهارباغ» از سوی ۲ فرد ناشناس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در بررسی‌های مقدماتی ماموران محرز شد که آدم ربایان با طراحی برنامه ای پیش بینی شده با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، اقدام به ربودن فرد مورد نظر و انتقال وی به انباری در شهرک سهیلیه کرده‌اند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به دستگیری هر ۲ گروگانگیر شدند.

محمدیان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با توجه به اختلاف حساب قبلی که با فرد ربوده شده داشتند، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، یادآور شد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول