اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رونمایی و اکران مستند ایکسونامی 3 توسط حوزه هنری قزوین

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه 1400، ساعت ۲۱ همزمان با رونمایی مجازی مستند «ایکسونامی۳؛ دیوارکش» در کشور، اکران فیزیکی آن نیز برای نخستین بار در کشور در سینما بهمن حوزه هنری استان قزوین انجام خواهد گرفت.

رونمایی و اکران مستند ایکسونامی 3 توسط حوزه هنری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه 1400، ساعت ۲۱ همزمان با رونمایی مجازی مستند «ایکسونامی۳؛ دیوارکش» در کشور، اکران فیزیکی آن نیز برای نخستین بار در کشور در سینما بهمن حوزه هنری استان قزوین انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ظرفیت سینما بهمن ۲۰۰ نفر است که با توجه به محدودیت‌های کرونایی به ۱۰۰ نفر کاهش خواهد یافت، البته در صورت استقبال، امکان استفاده از سالن شماره دو(حافظ) حوزه نیز فراهم است.

رئیس حوزه هنری استان قزوین افزود‌: علاقمندان می‌توانند با ارسال نام و نام‌خانوادگی خود به دایرکت اینستاگرام حوزه art.qazvin علاوه بر رزرو صندلی از کد تخفیف ۵۰ درصدی اسنپ جهت رفت و برگشت نیز استفاده کنند.

 این مسؤول اظهار کرد: مستند ایکسونامی۳ ؛ دیوارکش، در ادامهٔ مجموعه مستندهای ایکسونامی با موضوع زیست جنسی است، در این قسمت سازندگان این مجموعه، سراغ نقطهٔ تلاقی این موضوع بحث‌برانگیز با یک موضوع جنجالی دیگر رفته‌اند که از قدیم چالش اجتماعی جامعه ما بوده و هست؛ یعنی بحث ارتباط امر جنسی و سیاست.

امامقلی عنوان کرد: در این مستند چهره‌هایی جنجالی از جمله ابوالحسن بنی‌صدر، فائزه هاشمی، محمدرضا خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای مستند ایکسونامی در مسیر حفظ زنجیرهٔ تواصی و ایجاد شور انتخابات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول