اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برخورداری ۹۹.۵ درصد جمعیت اصفهان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری ۹۹.۵ درصد جمعیت اصفهان از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: سالانه بیش از ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان  افزود: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی بیان داشت: این شرکت توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرای ۲۷ هزار کیلومتر شبکه، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مورد انشعاب، بهره‌مندسازی ۱۱۱ شهر استان، ۱۰۶۶ روستا، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و ۲ هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و ۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ راه‌اندازی اقدام کند.

علوی گفت: این شرکت در راستای تعالی سازمانی از سال ۱۳۸۷ استراتژی‌ها ، اهداف و برنامه‌های خود بر مبنای مدل‌های تعالی سازمانی EFQM و INQA را طرح ریزی کرده و فرآیندها و فعالیت‌های خود را براساس مدل BSC (کارت امتیازی متوازن) ارزیابی و پایش می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: شرکت گاز استان در راستای ارایه خدمات الکترونیکی و تکریم ارباب رجوع نسبت به راه‌اندازی سامانه CRM (سامانه ارتباط با مشتریان)، تلفن گویا، ارایه خدمات از طریق وب سایت، سامانه پیام کوتاه و دفاتر پیشخوان اقدام کرده است.

وی بیان داشت: همچنین در جهت ماموریت خود مبنی بر برقراری جریان ایمن و پایدار گاز طبیعی نسبت به استقرار سامانه هوشمند نشت‌یابی، پیاده سازی نرم افزار کنترل پروژه و توسعه نظام نگهداری و تعمیرات در قالب نرم افزار TMMS اقدام کرده و به منظور امدادرسانی سریع و به موقع و با هدف مدیریت و کنترل حوادث گاز طبیعی از سامانه مکانیزه امداد شامل AVL ، IVR و ارتباط با مشتریان استفاده کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول