اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

چگونگی پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی

مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی با موضوع «چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی» جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.

چگونگی پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه با موضوع «چگونگی پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی» طی بخشنامه شماره 159 جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

وی به شرایط ذکر شده در این مصوبه پرداخت و بیان کرد: پیش‌ثبت‌نام باید با انعقاد قرارداد بین مدیریت مدرسه و اولیای دانش‌آموزان صورت پذیرد.

فولادوند در مورد مبنای توافقات مالی در پیش ثبت‌نام گفت: تا ابلاغ شهریه سال آتی، توافقات مالی در روابط طرفین باید بر اساس شهریه مصوب سال تحصیلی جاری مدارس باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: در صورت انصراف اولیای دانش آموزان از پیش‌ثبت نام تا قبل از ابلاغ شیوه‌نامه ثبت نام به تفکیک دوره تحصیلی، تمام وجوه و اسناد دریافتی به اولیا مسترد خواهد شد و پس از آن مشمول مصوبه جلسه 337 شورای نظارت مرکزی مورخه 26 بهمن 1379 خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول