اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

با ورود محموله جدید واکسن به خوزستان روند تزریق مجددا آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: موجودی واکسن در خوزستان فعلا صفر است اما به محض ورود محموله جدید واکسن روند تزریق مجددا آغاز خواهد شد.

با ورود محموله جدید واکسن به خوزستان روند تزریق مجددا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موجودی واکسن کرونا استان در دو روز اخیر به صفر رسیده است. شب گذشته یک محموله واکسن وارد کشور شد و امشب نیز یک محموله دیگر در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و بزودی تعداد واکسن به خوزستان ارسال می شود. 

وی افزود: به محض اینکه واکسن مورد نیاز تامین شد، همکارانمان حتی در روزهای تعطیل به فعالیتشان ادامه داده و واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را در استان خوزستان انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم تعداد دُزی که در اختیار ما قرار می‌گیرد به گونه‌ای باشد که بتوانیم واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۶۹ و ۶۰ تا ۶۴ سال را شروع کنیم. 

وی ادامه داد: در فاز سوم واکسیناسیون افراد بین ۱۸ تا ۵۹ سال، بیماران دیابتی نوع یک که وابسته به انسولین هستند و بیماران فشار خون و قلب و عروق نیز در اولویت هستند. 

فرهاد ابول نژادیان همچنین در پاسخ به این پرسش که پیش از این گفته بودید تا پایان فصل بهار کل مردم خوزستان واکسینه می‌شوند، تصریح کرد: من هیچ موقع نگفتم که کل مردم استان را تا پایان بهار واکسینه می‌کنیم و تنها یک برداشت اشتباه خبری بود. 

وی بیان کرد: اینکه دولت بتواند تا آخر فصل بهار همه مردم را واکسن بزند ممکن نیست زیرا این تعداد واکسن را در اختیار ندارد. قطعا اگر واکسن در اختیارمان باشد کار تزریق آن برایمان بسیار راحت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول