اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان/ کاهش تصادفات

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، از کاهش تصادفات طی اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این رویداد به دلیل کاهش ترددها و اعمال محدودیت‌ بوده است.

ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان/ کاهش تصادفات

فرخ جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل شرایط نارنجی همدان و کنترل بیماری کرونا همچنان تردد خودروهای غیربومی در همدان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال قانون ۵۶۰ خودرو طی ایام عید فطر در همدان گفت: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با پشتیبانی نیروی انتظامی و همراهی نیروی مقاومت بسیج در سه نوبت به صورت شبانه روزی در ورودی‌های شهر مستقر شده و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان را ندادند و با متخلفان برخورد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه میزان تصادفات خودروها در اردیبهشت ماه امسال به نسبت سال گذشته در همدان کاهش داشته است افزود: این موضوع به دلیل کاهش ترددها بوده اما چند روزی است بعد از ظهرها شاهد افزایش ترددها در داخل شهر هستیم و امکان افزایش تصادفات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها نگرانی ما بیشتر از سوی موتورسیکلت‌سواران است که امیدوارم خانواده‌ها به این مسئله توجه کنند و این وسیله نقلیه را در اختیار فرزندان کم سن و سال خود قرار ندهند چون اغلب فاقد گواهینامه‌ و کلاه ایمنی هستند و با انجام حرکات نمایشی تهدید بزرگی برای عابرین پیاده شده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول