اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعداد شعب اخذ رای جوانرود ۸۶ شعبه است

فرماندار جوانرود گفت: ۸۶ شعبه برای انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۹ شعبه سیار و ۵۷ شعبه ثابت خواهد بود.

تعداد شعب اخذ رای جوانرود ۸۶ شعبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: هم‌اکنون هشت نفر در بیمارستان شهرستان بستری است که چهار نفر از آن‌ها ساکن جوانرود و دو نفر ثلاث باباجانی و مابقی هم مربوط به روانسر هستند.

وی با بیان اینکه جوانرود به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی است، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ که سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است در شرایط خاصی همچون شیوع کرونا برگزار می‌شود که در این راستا اقدامات خاصی شکل گرفته است.

فرماندار جوانرود به بحث واکسیناسیون عمومی اشاره‌ای داشت و گفت: هشت مرکز(پنج شهری و سه روستایی) و دو مرکز تجمیعی در این راستا در نظر گرفته که در حال حاضر واکسیناسیون ۷۵ ساله‌ها به بالا در حال انجام است.

وی در ادامه انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و افزود: امسال در دو بعد حساس انتخابات را داریم یکی در عرصه انتخابات پارلمان محلی که همان شورا است و متولیان بحث عمران و آبادانی توسعه شهر و روستا برای مدت چهار سال مشخص می‌شود وهمچنین در حوزه ملی انتخابات ریاست جمهوری را داریم که به هر میزانی که مشارکت مردم بالا باشد دولت با اقتدار بیشتری در تمام عرصه‌ها حضور خواهد یافت.

یوسفی تصریح کرد: در شهرستان روانسر براساس تقویم انتخابات پیش رفته‌ایم و تمهیدات خاصی در خصوص افزایش شعب در سطح شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا و تسهیل دسترسی مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود:‌ ۸۶ شعبه برای شهرستان جوانرود در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۹ شعبه سیار و ۵۷ شعبه ثابت خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول