اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردان میدان همگی در پادگان‌ها تربیت شدند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مردان میدان همگی در پادگان‌ها تربیت شدند و با حکم شرعی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند اما سیاسیون می‌گویند سیاست فدای میدان شده است.

مردان میدان همگی در پادگان‌ها تربیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آئین گرامیداشت شهدای تیپ فاطمیون شهرستان ری و شهدای انفجار تروریستی مدرسه سیدالشهدا (ع) شهر کابل افغانستان شامگاه یکشنبه با حضور عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و خانواده معظم شهدای فاطمیون در محل سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

اهوازیان طی سخنانی در این مراسم با اشاره به انفجار تروریستی مقابل مدرسه دخترانه در برچی اظهار کرد: امروز رزمندگان فاطمیون که حق داعش را کف دستش گذاشتند در افغانستان نبودند تا از فرزندان خود در انفجار تروریستی برچی دفاع کنند.

وی گفت: داعشی‌های ظالم و‌ ملعون از شهدای فاطمیون می‌خواستند که بگویند ما به خاطر پول و حمایت مالی از خانواده به این جنگ آمده‌ایم اما شهدای فاطمیون هیچ‌گاه راضی نشدند که این حرف‌ها را به زبان بیاورند. شهید فاطمیون با جدیت تا پای جان خود به دفاع از اسلام می‌پرداختند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: شما خانواده شهدای فاطمیون بدانید که ما همیشه در کنار شما هستیم زیرا که با مظلومیت شهید دادید اما جانانه در جنگ حاضر شدید.

اهوازیان با بیان اینکه داعشی‌ها همیشه به دنبال ترساندن شهدای فاطمیون بودند و با بدترین روش‌ها آنها را به شهادت می‌رساندند، افزود: فاطمیون همچنان با قوت بر اعتقادات خود ایستادگی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: همه ما مسلمانان بر یک قایق سواریم و اگر رخنه‌ای ایجاد شود همه باهم غرق خواهیم شد و برادران افغانستانی ما در این ورطه به خوبی ثابت کردند که هیچ گاه پشت اسلام را خالی نخواهند کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: از ظلم و شکنجه‌های سنگینی که بر فاطمیون رفته است عرش خدا به لرزه خواهد آمد و حتما با سختی‌هایی که هنگام شهادت تحمل کردند شهدای شما همنشین اولیا الله هستند و برای شما دعا خواهند کرد.

اهوازیان یادآور شد: داعش در مقابل دوربین خبرنگاران از شهدای فاطمیون و زینبیون می‌پرسید که چرا به جنگ آمدی و آنها در جواب می‌گفتند برای ناموس خدا آمده‌ایم و در جواب تمام شکنجه‌ها تنها می‌گفتند که جانمان را فدای زینب می‌کنیم و من به عنوان یک پاسدار که این رشادت‌ها را دیده‌ام می‌گویم در مقابل آنها هیچ هستم.

وی با بیان اینکه دشمن به فکر افتاده که دختران شما را بکشد زیرا دختران شما کارخانه آدم سازی و سربازسازی برای امام زمان (عج) و خداوند هستند، گفت: مردان میدان همگی در پادگان‌ها تربیت شدند و با حکم شرعی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند اما در نهایت سیاسیون می‌گویند سیاست فدای میدان شده است.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: امروز شهید سلیمانی و رزمندگان حکم بزرگتر و پدر این سرزمین را دارند و  در غزه یک موشک استراتژیک خرج شد که نام آن قاسم بود نه برجام.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول