اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخی جریانات دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: برخی به‌دنبال جریانات دو قطبی در انتخابات هستند و باید حواسمان باشد تا فریب نخوریم.

برخی جریانات دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شکرالله رضازاده عصر امروز در آیین افتتاح دفتر جبهه انقلاب در استان، با بیان اینکه معتقدیم که نظام جمهوری اسلامی توانمند است، اظهار کرد: با این حال متاسفانه برخی کسانی حاکم شدند که اعتقادی به مردم و نظام ندارند.

رضازاده با بیان اینکه امروز عده‌ای دلشان را به جنگ روانی با روح و روان مردم خوش کردند، افزود: ای کاش عرصه سیاست هم پادگان بود تا می‌فهمیدیم که قابل صیانت است، ای کاش دادگاه بود تا می‌دانستیم اگر تخطی کنیم یقه ما را خواهند گرفت، متاسفانه برخی به‌دنبال جریانات دو قطبی هستند حواسمان باشد تا فریب نخوریم تا بعد انتخابات به چه‌کنم چه‌کنم نیفتیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با تاکید بر انتخاب درست، تصریح کرد: جبهه انقلاب تعصب جدی بر ورود انتخابات دارد پیشنهادش این است که غذای سالم به انتخابات بدهد باید یک بار اعتماد کنیم، چرا که در هیچ دولتی بعد انقلاب جریان ناب انقلاب صد در صد ارکان انقلاب را در اختیار نداشت کافی است یک بار عرصه را به انقلابیون بدهیم.

این مسؤول اضافه کرد: البته بسیاری از مسؤولان هستند تلاش‌های مفید کردند ولی برخی مجلس را متهم می‌کنند که کارآمد نیست ما این نقد را به مجلس یازدهم داریم که چرا آنچه را که انجام می‌دهد بیان نمی‌کند.

وی یادآور شد: ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شد و مسؤولان در بیشتر شهرستان‌ها مشخص شدند، مکان در نظر گرفته شد و برای افتتاح دفاتر در شهرستان‌ها اقدام می‌شود.

رضازاده بیان کرد: فعالیت تیم فعال کمیته مجازی را آغاز کردیم چون معتقدیم این دوره از انتخابات مجازی‌ترین دوره است، هنرمان باید تزریق کارکرد خوب باشد تا در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آن اتفاق خوب رقم بخورد.

رضازاده در پایان افزود: کمیته ۲۰ گانه به وسعت استان را تعریف کردیم تا از همه ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم، ستاد جبهه انقلاب در هر شرایطی کار خودش را با قوت و قدرت ادامه خواهد داد.

گرجی نماینده احزاب نیروهای انقلاب مازندران نیز در این آیین با اشاره به تصمیم ۱۵ حزب اصیل در مازندران، اظهار کرد: از نظر ستاد، انتخاب آیت‌الله ابراهیم رئیسی می‌تواند با قوت و به‌صورت یکپارچه زمینه‌ساز دولتی پاک باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول