اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

با انتخاب درست بنای تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه باید دولت اسلامی باید ارزش‌ها را حفظ کند و به اصول اسلامی پایبند باشد، گفت: با انتخاب درست بنای تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنیم.

با انتخاب درست بنای تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اظهار کرد: تشکیل دولت اسلامی باید یکی از اولویت‌های مهم در انتخابات پیش رو باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی براساس مکتب توحیدی بنا شده و اساس آن بر تکریم انسان است، پس باید برای تحقق حکومت اسلامی تلاش کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به شاخصه‌های برتر دولت اسلامی، اعلام کرد: این دولت دارای ارزش‌هایی شامل عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر و ناامنی، استقلال همه‌جانبه، اقامه حکومت صالحان، ایمان، هویت اسلامی ـ انقلابی و پایبندی به آن، عدالت، حفظ استقلال، تقویت خودباوری و اعتماد به‌نفس ملی، جهاد ملی، حکمت و خردگرایی، تکیه به ظرفیت درون‌زای کشور، اصلاح و تصحیح روش‌ها شکوفایی اقتصادی خدمت به خلق است که دولت باید شاخصه‌های انقلاب را حفظ کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه کسانی که با قانون اساسی وارد ریاست جمهوری شدند اکنون می‌گویند آن را قبول نداریم،گفت: دولت اسلامی باید ارزش‌ها را حفظ کند و  به اصول اسلامی پایبند باشد و شاخصه‌های آن را حفظ کند که بنای تشکیل دولت اسلامی است و در این مسیر باید منزل به منزل و کوچه به کوچه تلاش کنیم، همانطور که در انتخابات ۹۸ توانستیم ۱۱ نماینده از مازندران از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران  را وارد مجلس شورای اسلامی کنیم و توسط این مجلس جلوی بسیاری از فسادها گرفته شد، امروز همه وظیفه داریم در تحقق نظام جمهوری اسلامی به تکلیف خودمان عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بنای ما به تشکیل دولت اسلامی است، با انتخاب آقای ابراهیم رئیسی که دومین‌بار است در عرصه انتخابات وارد می‌شوند بتوانیم آینده نیروهای انقلابی و خانواده‌های شهدا را در کشور بیمه کنیم، همه باید تلاش کنیم و در این زمینه هر خانه را برای آقای رئیسی تبدیل به یک ستاد انتخاباتی کنیم.

یعقوبی در پایان خطاب به دشمنان و غرب‌گرایان گفت: چه کسانی را می‌خواهید فریب بدهید؟ احتمال اینکه انتخابات را بالاتر از دوقطبی کنند وجود دارد، اگر این بار این انقلاب را نجات ندهیم برای‌مان چیزی باقی نمی‌گذارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول