اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل استاندار از ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

استاندار هرمزگان با تقدیر و تشکر از اقدامات فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت : سایر صنایع فولادی مانند فولاد هرمزگان باید در بحث مسئولیت اجتماعی پای کار باشند.

تجلیل استاندار از ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به استقرار صنایع در استان هرمزگان اظهار کرد: مردم استان باید از استقرار صنایع بهره مند شوند

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد: سایر صنایع فولادی باید مانند فولاد هرمزگان در بحث مسئولیت اجتماعی پای کار باشند و از این صنعت الگو بگیرند.

استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به شعار سال مبنی بر مانع زدایی‌ها بر رفع موانع تولید در استان هرمزگان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت استان هرمزگان محور تولید برق است و نباید مشکل کمبود برق در واحدهای تولیدی داشته باشیم.

به گزارش فارس، فولاد هرمزگان از معدود صنایع پیشرو در هرمزگان در زمینه ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی است به طوری در زمینه کمک به زیرساخت‌های بهداشت و درمان، کمک به توسعه امکانات بیمارستانی، تأمین اکسیژن بیماران کرونایی و مشارکت در زمینه اجرای رزمایش‌های مواسات و همدلی و حمایت از هنر و فرهنگ استان اقدامات فراوانی به عمل آورده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول