اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تزریق واکسن ایران‌ کوبا به ۶۶۵ نفر در بابل

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل ازتزریق واکسن ایران‌ کوبا به بیش از 16 هزار ایرانی خبر داد و گفت: در بابل هم تاکنون ۳ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت‌نام کردند که به ۶۶۵ نفر واکسن ایران کوبا تزریق شده است.

تزریق واکسن ایران‌ کوبا به  ۶۶۵ نفر در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی جوانیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت‌وگویی اظهار کرد: فاز سوم کارآزمایی بالینی مربوط به واکسن مشترک کوبا و انستیتو پاستور ایران از ۶ اردیبهشت در ۸ شهر کشور شروع شده و تا امروز ۵۵ هزار ۸۵۰ نفر به عنوان داوطلب ثبت‌نام کردند.

وی افزود: تاکنون به ۱۶ هزار و ۴۰ نفر واکسن ایران کوبا در کشور تزریق شدکه ۶۱ درصد تزریق‌شدگان آقایان و ۳۹ درصد بانوان بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: در بابل هم تاکنون ۳ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت‌نام کردند که به ۶۶۵ نفر واکسن ایران کوبا تزریق شد، سهمیه دانشگاه بابل ۳ هزار نفر است هنوز هم می‌توان ثبت‌نام کرد.

جوانیان افزود: همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت ثبت‌نام در این کارآزمایی به آدرس www.pasteurcovac.ir مراجعه کنندد یا با شماره ۳۵۰۲ تماس بگیرید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول