اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهلت ۴ روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: به استناد تبصره پنج ماده ۶۳ قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیأت مرکزی استان تسلیم کنند.

مهلت ۴ روزه برای اعتراض به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ‌ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود و بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق‌های رأی و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.

رفیعی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته یادآور شد: به استناد تبصره پنج ماده ۶۳ قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری هیاپأت نظارت اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

به گفته وی ستاد انتخابات استان نیز ۲۳ اردیبهشت اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها روز جمعه ۲۴ اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول