اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان آغاز شده و شرکت های تعاونی و اتحادیه‌ها تا 18خرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد: مدیران تعاونی‌ها برای شرکت در این جشنواره باید تا 18خردادماه امسال نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی‌ها توسط به آدرسtaavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از 18خرداد تا 19تیرماه سالجاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار می شوند.

تأکید کرد: ثبت و بهنگام‌سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بر اساس این گزارش شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، در هفته تعاون ( 13 تا 20 شهریور ) در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

قابل ذکر است که حدود 3 هزار تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی در استان فعال هستند.

انتهای پیام/88070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول