اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سالمندان جامانده از واکسیناسیون کرونا نگران نباشند/ سهمیه آنان محفوظ است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اشاره به سرعت بخشیدن روند واکسیناسیون گفت: تمامی جاماندگان سالمند بالای ۸۰ سال می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir؛ کد ملی خود را وارد و ثبت نام کنند.

سالمندان جامانده از واکسیناسیون کرونا نگران نباشند/ سهمیه آنان محفوظ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالجبار ذاکری با اشاره به  سرعت بخشیدن روند واکسیناسیون گفت: تمامی جاماندگان سالمند بالای ۸۰ سال می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir؛ کد ملی خود را وارد و ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: سالمندان بالای ۸۰ سال جامانده از واکسیناسیون فقط تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه مهلت دارند از طریق این سامانه ثبت نام  نموده و نیازی به مراجعه حضوری  به مراکز خدمات جامع سلامت نیست؛ همچنین نوبت افراد با استفاده از پیامک جهت تزریق واکسن علیه کرونا از طریق مراکز منتخب؛ به آنها اطلاع داده می شود.

دکتر ذاکری با اعلام اینکه تا کنون نزدیک به ۵۶ درصد از سالمندان بالای ۸۰ سال در سطح شهرستان بندرعباس  واکسینه شده اند؛ افزود: تسریع در پوشش واکسیناسیون افراد باقی مانده در اولویت کار تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس  قرار دارد.

وی یادآور شد: واکسیناسیون کرونا به صورت رایگان است و نیاز به پرداخت وجه هنگام تزریق واکسن نیست.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول