اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف میلیاردی لاستیک قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 14 حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

کشف میلیاردی لاستیک قاچاق در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با انجام بازرسی از این خودرو 14 حلقه لاستیک خارجی خودروی سنگین قاچاق کشف و در این باره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

خانی‌پور همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری ۲۷ سارق و ۱۸ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با گشت‌زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی در چهار روز گذشته ۲۷ سارق موتورسیکلت، دوچرخه، داخل خودرو، ساختمان‌های نیمه کاره، مزارع و باغات و ۱۸ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: متهمان در این باره به ۳۱ فقره سرقت اعتراف و اموال مسروقه از جمله دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سیکلت، ۶ دستگاه دوچرخه و سایر اموال مسروقه و همچنین ۷۴۸ گرم مواد مخدر کشف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت و حراست از اموال شخصی خود افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول