اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

معلولان ذهنی گچساران در مقابل کرونا واکسینه شدند

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در راستای ادامه طرح واکسیناسیون کووید_ 19 معلولین ذهنی بالای 14 سال گچساران در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شدند.

معلولان ذهنی گچساران در مقابل کرونا واکسینه شدند

عباس باشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای ادامه طرح واکسیناسیون کووید_ 19 معلولین  ذهنی بالای 14 سال  گچساران در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی ادامه داد: معلولان ذهنی مرکز شبانه‌روزی  امام هادی (ع)  و کارکنان این مرکز تحت پوشش بهزیستی جزو گروه پرخطر محسوب شدند که با پیگیری‌های مستمر، طرح واکسیناسیون باحضور کادر بهداشت و درمان در این مرکز اجرا شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: کادر بهداشت و درمان با حضور در مرکز توانبخشی معلولین ذهنی بالای 14 سال امام هادی (ع) که تحت پوشش  بهزیستی قرار دارند براساس اولویت بندی گروه های هدف 26 نفر از معلولان و کارکنان این مرکز علیه کرونا را واکسینه  کردند.

باشتی خاطرنشان کرد: در این طرح 18 نفر از معلولین این مرکز با کسب رضایت نامه از خانواده و هشت نفر  از پرسنل خدوم این مرکز در مقابل ویروس  کووید - 19 واکسینه شدند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول