اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جانمایی شعب اخذ رای در همدان تا نیمه خرداد/ بازنگری در شعب

فرماندار همدان با اشاره به تدوین تقویم آموزشی برای تمام دست‌اندرکاران اجرای انتخابات در شهرستان همدان، از بازنگری کارشناسی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: تا نیمه خردادماه کار جانمایی شعب به پایان خواهد رسید.

جانمایی شعب اخذ رای در همدان تا نیمه خرداد/ بازنگری در شعب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان با دستور کار جانمایی شعب اخذ رای انتخابات تشکیل شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان در این جلسه با اشاره به بازنگری شعب اخذ رای با نگاه علمی و پیش بینی ملاحظات بهداشتی، به برخی از شاخص های مد نظر در انتخاب شعب اخذ رای پرداخت و گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از جمله این شاخص‌هاست.

محمدعلی محمدی افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی‌های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله‌گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در برخی از شعب اخذ رای شهری در دوره‌های قبلی انتخابات کمتر از ۱۳۰ رای و در برخی حدود ۳ هزار رای داشتیم که در این راستا با ملاحظه تراکم جمعیت، فاصله جغرافیایی و تعداد آرائ ماخوذه تغییراتی در محل شعب اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه سلامت انتخابات باید برای همه نصب‌العین باشد تصریح کرد: برای تمام رده‌های اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم و جلسات توجیهی با زمانبدی مشخص در قالب تقویم آموزش تدوین شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت شیوع کرونا تعداد جلسات آموزش را افزایش دادیم و ناچاریم جلسات را با نفرات محدودتری برگزار کنیم گفت: ۳۱۴ شعبه اخذ رای شهرستان در حال بررسی دقیق با ملاحظات ذکر شده هستند و تا نیمه خرداد ماه کار جانمایی شعب به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول