اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تست کرونا برای سازمان ‌ها و شرکت ها با شرایط ویژه

انجام تست کرونا در محل به شرکت و سازمان‎‎ها کمک می‎کند تا سلامتی نیروی انسانی خود را بررسی نمایند. هر شرکتی برای بقاء خود به فعالیت نیروی انسانی آموزش دیده نیاز دارد.

تست کرونا برای سازمان ‌ها و شرکت ها با شرایط ویژه

 شاید بتوان برخی از وظایف را به صورت دورکاری انجام داد اما حضور فیزیکی برخی پرسنل در محیط کار ضروری است. هوم کا سعی کرده است در این زمینه خدمات متنوع و باکیفیتی را به مخاطبان ارائه دهد. در صورتیکه مایل باشید می‎توانید از خدمت تست کرونا در منزل هوم کا نیز بهره ببرید

تعدیل نیرو یا تعطیلی شرکت منجر به ضرر و زیان‎های کلان خواهد شد، به همین دلیل بسیاری از سازمان‎ها سیاست تست دوره‎ایی کرونا را در پیش گرفته‎اند. انجام این تست به ارگان یا نهادی خاصی محدود نمی‎شود. این امر صرفا به تصمیم مدیریت بستگی دارد.

انواع تست کرونا در منزل و محل

پزشکان برای پایش و تشخیص کرونا  از سه نوع آزمایش استفاده می‎کنند: تست آنتی بادی، تست pcr و اسکن ریه.

در تست آنتی بادی به نمونه خونی نیاز است. نمونه‎گیری از رگ بازویی و به صورت ساده گرفته خواهد شد. برای انجام این آزمایش لازم نیست ناشتا باشید یا رژیم غذایی خاصی را رعایت نمایید. چنانچه بیماری زمینه‎ایی دارید یا داروی خاصی مصرف می‎کنید؛ حتما موضوع را به تکنسین اطلاع دهید. پزشکان با استفاده از این آزمایش می‎توانند مراحل بیماری ا تشخیص دهند. برای مثال اگر سطح آنتی بادی IgM در بدن زیاد باشد، یعنی بیماری در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. بدن برای مبارزه با عامل بیماری، شروع به ترشح آن می‎کند.

اگر سطح آنتی بادی IgG بالا  باشد، یعنی بیماری در مراحل پایانی خود قرار دارد. در این شرایط بدن توانسته است عامل بیماری را دفع نماید و آنتی بادی آن را تولید کند. این امر به این معنا است که وضعیت بیمار رو به بهبودی است.

اسکن ریه معمولا زمانی توصیه می‎شود که بیماری پیشرفت کرده و ریه‎های بیماری درگیر شده است. پزشکان با استفاده از آن میزان درگیری ریه را تشخیص خواهند.

از تست پی سی آر برای تشخیص کووید-۱۹ استفاده می‎شود. این آزمایش با درصد بالایی نشان می‎دهد که آیا فرد به ویروس مبتلا شده است یا خیر؟

تست pcr در منزل چگونه انجام می شود؟

برای انجام تست پی سی آر، لازم است از ترشحات حلق و بینی نمونه‎گیری شود. برای این منظور تکنسین سواپ پنبه‎ایی ۱۵ سانتیمتری را به انتهای حلق یا بینی وارد کرده و برای مدت زمان کوتاهی به صورت دورانی آن را حرکت می‎دهد. نمونه‎گیری به تجهیزات خاصی نیاز ندارد، به همین دلیل در منزل و محل کار به راحتی قابل اجرا است.

اگر به این تست نیاز دارید می‎توانید از خدمت تست pcr در منزل هوم کا بهره ببرید. این مجموعه با آزمایشگاه‎های معتبر همکاری داشته و از متخصصان کارآزموده برای ارائه خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی بهره می‎برد. برای برخورداری از خدمات این مجموعه می‎توانید سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت نمایید.

برای راحتی مخاطبان، پکیج‎های متنوعی در این زمینه برای شما در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

تست پی سی آر زیر 12 ساعته
تست پی سی آر ویژه شرکت ها
پکیج پی سی آر و آنتی بادی
تست PCR پروازی ( خارج از کشور)
تست آنتی بادی
آزمایش پی سی آر 12 تا 24 ساعته

کدام آزمایش کرونا در منزل و محل برای سازمان ها و شرکت توصیه می شود؟

پزشکان برای تشخیص کرونا، به نتایج تست پی سی آر استناد می‎کنند. سایر تست‎ها به عنوان آزمایش‎های مکمل مورد استفاده قرار خواهند کرد و به تنهایی نمی‎توانند وجود بیماری را تشخیص دهند. برای مثال در تست آنتی بادی به طور دقیق نمی‎توان گفت آیا ویروس کووید-۱۹ باعث تولید آنتی بادی شده است یا بیماری‎های مشابه؟  به همین دلیل در تشخیص بیماری اعتبار ندارد.

ضرورت تست کرونا در منزل برای سازمان ها و شرکت ها  

در حال حاضر سازمان جهانی بهداشت یا WHO چندین واکسن را برای مقابله با این بیماری تایید کرده است. با این حال برای رام کردن این ویروس وحشی راهی طولانی در پیش داریم، به همین دلیل توصیه می‎شود تا مهار کامل آن پروتکل‎های بهداشتی در جامعه رعایت شود.

این بیماری بیش از یکسال است که همگان را درگیر خود کرده است. بسیاری از اصناف و مشاغل به دلیل تعطیلی و محدودیت‎های پی در پی بسیار متضرر شده‎اند. برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر، بسیاری از سازمان‎ها به صورت دوره‎ایی از همه کارکنان خود تست پی سی آر می‎گیرند. به این ترتیب غربالگری مناسبی رخ می‎دهد. این امر سبب می‎شود تا فرد ناقل و بیمار به سرعت شناسایی شده و در قرنطینه قرار گیرد.

باید بدانید این ویروس رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‎دهد. برخی بیماران با اختلالات گوارشی مانند اسهال و استفراغ مواجه شده و برخی دیگر تنگی نفس و تب و لرز را تجربه کرده‌اند. در این میان افرادی هستند که نشانه خاصی از بیماری در آنها دیده نمی‎شود اما مبتلا به ویروس شده  و ناقل هستند. تست‎های دوره‎ایی به خوبی این افراد را شناسایی خواهد کرد.

 

تست کرونا در منزل و محل برای سازمان ها و شرکت ها با تخفیف گروهی

برای انجام تست کرونا جهت سازمان و شرکت‎‎ها می‎توانید از پکیج ویژه هوم کا بهره ببرید. این پکیج به طور ویژه برای ارائه خدمات به شرکت‎ها طراحی شده است. با توجه به تعداد نفرات سازمان، از تخفیف گروهی مجموعه هوم کا بهره مند خواهید شد. نمونه‎گیری به طور همزمان از طریق بینی و حلق انجام می‎شود. این امر ضریب اطمینان تست را بالا خواهد برد. نتیجه تست نیز پس از گذشت 12 ساعت در اختیار شما قرار می‎گیرد.

برای برخورداری از پکیج تست پی سی آر ویژه شرکت‎ها کافی است به سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه " ثبت درخواست" کلیک کنید. به این ترتیب با قیمتی مناسب  و در کوتاه‎ترین زمان تست pcr برای سازمان و شرکت‎ها انجام خواهد شد.

پاسخ دهی تست کرونا در منزل

معمولا سعی می‎شود پاسخ تست کرونا در یک بازه زمانی کوتاه ارائه می‎شود. این بازه زمانی می‎تواند ۱۲، ۲۴، ۴۸ یا ۷۲ ساعته باشد.

یکی از سوالات رایج در زمینه تست کرونا این است که آیا می‎توان تا حاضر شدن نتیجه تست در فعالیت‎های اجتماعی شرکت کرد؟

باید بدانید تست کرونا معمولا به افرادی پیشنهاد می‎شود که  مشکوک به ابتلا هستند.  برای مثال ممکن است در تب سنجی درجه حرارت بدن آنها بیش از حد طبیعی باشد یا علائم رایج بیماری در آنها دیده  می‎شود. علائم این بیماری با سرماخوردگی  و آنفلوآنزا شباهت دارد بنابراین توصیه می‎شود با بروز آنها از همان ابتدا توصیه‎های پزشکی را رعایت کنید.

اگر علائم مربوط به سرماخوردگی باشد، معمولا با گذشت ۴۸ ساعت فرد رو به بهبودی خواهد رفت. همچین داروهای رایج در درمان بیماری موثر خواهند بود، در غیر این صورت لازم است به مراکز درمانی مراجعه نمایید تا وضعیت سلامتی شما پایش شود.  

اگر با فرد بیمار یا ناقل  در تماس بوده‎اید چهار تا پنج روز پس از آخرین تماس لازم است برای انجام این تست اقدام نمایید.  دقت داشته باشید مراجعه زودهنگام می‎تواند باعث بروز خطا در نتیجه تست شود.

علائم شایع کرونا

از جمله علائم شایع کرونا می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

تب و لرز
سرفه
تنگی نفس
سردرد
دردهای عضلانی
احساس خستگی
آبریزش بینی

برخی از علائم کرونا ممکن است برای ماه‎ها ادامه داشته باشد که از آن جمله می‎توان به از دست دادن حس چشایی و بویایی اشاره کرد. چنانچه نتیجه تست پی سی آر منفی باشد، این افراد نمی‎توانند ناقل باشند. برای بازگشت حس بویایی و چشایی نیز به زمان نیاز داشته و لازم نیست داروی خاصی را مصرف نمایید.

برخی افراد نیز با اختلالات گوارشی مانند اسهال و استفراغ به مراکز درمانی مراجعه می‎کنند. شایع‎ترین دلیل بروز اسهال و استفراغ به مسمومیت‎های غذایی باز می‎گردد. در این حالت معمولا بیماری سه تا چهار روز به طول خواهد کشید و پس از آن فرد رو به بهبودی می‎رود. در صورتیکه اختلالات گوارشی بدون دلیل خاصی رخ دهند و با گذشت زمان بر شدت آنها افزوده شود، لازم است به مرکز درمانی مراجعه نمایید.

آیا تست کرونا در منزل و محل کار سریع و قابل اعتماد است؟

انجام تست کرونا در منزل یا محل کار توسط تکنسین‎‎های آموزش دیده انجام می‎شود. شرایط نمونه‎گیری منطبق با شرایط آزمایشگاهی است. تکنسین هوم کا از ابزار و تجهیزات استریل و بسته‎بندی شده استفاده می‎کند. پیشنهاد می‎شود برای بیمار اتاق یا محدوده خاصی  در منزل در نظر گرفته شود.

آیا تست کرونا در منزل برای پرواز هم انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر پروازی را داشته باشید، لازم است در کنار سایر مدارک، نتیجه منفی تست pcr کرونا را نیز ارائه دهید در غیر این صورت از پرواز شما ممانعت به عمل خواهد آمد. این قانون با هدف کنترل شیوع کووید-۱۹ اتخاذ شده است. در این راستا هر یک از ایرلاین‎ها قوانین خاص خود را دارند، به همین دلیل بهتر است قبل از پرواز با ایرلاین مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

دقت داشته باشید نتیجه منفی تست کرونا تنها در بازه زمانی خاصی مورد قبول واقع می‎شود. بیشتر کشورها برای آن یک بازه زمانی ۷۲ ساعته را در نظر گرفته‎اند.

برای انجام تست کرونا پروازی به هر آزمایشگاهی نمی‎توانید مراجعه کنید، تنها آزمایشگاه‎هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند مورد تایید ایرلاین‎ها خواهند بود.

در این راستا می‎توانید از خدمات تست کرونای پروازی هوم کا بهره ببرید. این مجموعه با آزمایشگاه‎های مورد تایید وزارت بهداشت طرف قرار داد است. برای این منظور کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت نمایید. در پکیج تست پی سی آر پرواز ( خارج از کشور) نمونه‎گیری به طور همزمان از دهان و بینی انجام می‎شود، این امر سبب می‎شود تا نتیجه تست با دقت بسیار بالایی ارائه شود. نتیجه تست در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا تست کرونا در منزل شامل بیمه می شود؟

می‎توان گفت هزینه تست کرونا بالا است و همه آحاد جامعه قادر به پرداخت آن نیستند. از آنجا که از تست pcr در منزل به عنوان تنها آزمایش معتبر برای تشخیص کووید-۱۹ یاد می‎شود، نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت. به این ترتیب افراد زیادی صرفا به دلیل هزینه از مراجعه به مراکز درمانی خودداری می‎کنند. این امر کنترل شیوع بیماری را سخت خواهد کرد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‎های بیمه‎ایی بخشی از هزینه این تست را پرداخت می‎کنند. هر یک از شرکت‎های بیمه‎ایی در این زمینه قوانین خاص خود را دارند، به همین دلیل بهتر است به طور مستقیم با بیمه مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات مربوطه را کسب نمایید.

تست کرونا در منزل و محل کار با هوم کا

مجموعه هوم کا تمام سعی خود را کرده است تا خدمات آزمایشگاهی، مراقبتی و درمانی را با کیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. برای ثبت سفارش رایگان می‎توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵تماس بگیرید یا به سایت هوم کا مراجعه نمایید. همکاران ما ۲۵ دقیقه پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

ثبت سفارش در ابتدا به صورت موقت ثبت خواهد شد، پس از مشاوره در صورتیکه مایل باشید سفارش به صورت قطعی ثبت  و تکنسین به منزل یا محل مورد نظر اعزام خواهد شد. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول