اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 200 هزار لیترسوخت قاچاق در یکی از بنادر هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 195 هزار و 866 لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش کانتینر در یکی از بنادر تجاری استان خبر داد.

کشف 200 هزار لیترسوخت قاچاق در یکی از بنادر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای برخورد با قاچاق سازمان یافته و ضربه زدن به سرشاخه های اصلی قاچاق با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی اعضای یک باند  قاچاق سوخت که با سند سازی و شگردهای مختلف اقدام به قاچاق از طریق مبادی قانونی می‌کردند را شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار و تلاش شبانه روزی توسط تیم‌های مجرب پلیس مشخص شد تعدادی افراد سودجو به سرکردگی فردی گازوئیل را به صورت عمده از استان‌های همجوار و با استفاده از چندین دستگاه تانکر تحت پوشش روغن پایه وارد استان کرده و سپس سوخت‌های مذکور را در مشک‌های بزرگ 30 هزار لیتری در ۹ کانتینر جاسازی و در محوطه یکی از بنادر تجاری استان نگهداری تا در فرصتی مناسب به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی های دقیق صورت گرفته ۹ کانتینر مورد هدف که به صورت پراکنده در میان انبوهی از کانتینرها در محوطه پارک شده بود، شناسایی و در بازرسی به عمل آمده 195 هزار و 866 لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

سردار جعفری ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مربوطه، 4 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم به عنوان عامل اصلی قاچاق شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری وی و دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه قاچاق برای استان و کشور تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی است، اظهار داشت: ضروری است سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط و مسئول با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن بوده و موجب هدر رفت سرمایه ملی می شود، با انجام به هنگام و صحیح وظایف مربوطه به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول