اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی ویژه عید سعید فطر در بخش توکهور و هشتبندی

رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی گفت: به مناسبت عید سعید فطر ، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در قالب پویش ایران همدل اهدا شده است.

اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی ویژه عید سعید فطر در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامحسین حیدری اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در قالب پویش ایران همدل اهدا شده است.

وی با بیان این مطلب که تمامی بسته های معیشتی با رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا بسته بندی و توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان که شامل برنج، روغن، عدس، ماکارونی، شکر ، مربا و تن ماهی بوده است.

رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی به مشارکت در پویش ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره)  و مراکز نیکوکاری در سطح شهر و یا واریز نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۳۷۱  خواهد بود.

حیدری افزود: همچنین خیران و نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری #۰۷۶۱۶*۸۸۷۷* نذورات و کمک های خود را برای یاری نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد واریز   در ثواب خیر این حرکت نوعدوستانه در زندگی معنوی خویش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول