اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انتخابات باعث تقویت امنیت کشور می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتخابات پرشور، حضور حداکثری و مشارکت بالا سبب تقویت نظام، دولت و امنیت کشور می‌شود.

انتخابات باعث تقویت امنیت کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید فطر، عید بازگشت انسان به محبوبیت الهی و قرار گرفتن در مقام پاکی از گناهان و اوج کسب ثواب بیکران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با دانشجویان عنوان کرد: جوانان راه منحصر به فرد ایجاد تحول محسوب می‌شوند و افراد کار آزموده و مجرب در کنار آنان سبب تقویت این راه است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انتخابات پرشور، حضور حداکثری و مشارکت بالا سبب تقویت نظام، دولت، امنیت کشور، ناامیدی و ناکامی دشمنان همچنین معاندان انقلاب اسلامی می‌شود که توجه به معیارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید در جنایت عملیات تروریستی کشتار دانش‌آموزان در افغانستان آمریکا، کشورهای استعمارگر اروپایی، مجامع حقوق بشری، شورای امنیت و کشورهای مرتجع عربی شریک هستند.

صفایی بوشهری با قدردانی از کادر درمان در تمامی مراکز پزشکی استان بوشهر به‌‌ویژه کادر درمانی و پرستاری در عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی افزود: مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا برای همگان امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول