اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ائمه جمعه کرمان: جریان «مقاومت» تا نابودی جنایتکاران در منطقه ادامه دارد

ائمه جمعه کرمان ضمن محکومیت جنایات اخیر دست‌نشانده‌های آمریکا در کشورهای منطقه تأکید کردند: دشمنان بدانند مکتب حاج‌قاسم مکتب مقاومت و مبارزه با داعش و جنایتکاران است و جریان مقاومت تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

ائمه جمعه کرمان: جریان «مقاومت» تا نابودی جنایتکاران در منطقه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار اظهار داشت: این روزها شاهد جنایات صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام هستیم که در فلسطین زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند و در افغانستان نیز جمعی از دختران بی‌گناه را بی‌رحمانه به شهادت رساندند.

نباید آرزوی دشمن که حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، محقق شود

حجت الاسلام منتظری به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی به‌عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای به‌کار گرفته‌اند و دشمنان و معاندان تلاش می‌کنند تا کاندیدای اصلحی که همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، انتخاب نشود.

منتظری برخی از ویژگی‌های دولت جوانان حزب‌اللهی از دیدگاه مقام معظم رهبری را مؤمون، دارای خلاقیت و نوآوری، کفایت مدیریت، عدالتخواه و ضد فساد برشمرد.

فرد منتخب باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهد

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان افزود: مشارکت بالا در انتخابات و تبیین آثار مهم این مشارکت اولین هدف است.

وی ابراز داشت: حضور حداکثری مردم موجب قوت شخص منتخب  می‌شود، طمع دشمنان را بسیار کم می‌کند و در حقیقت تیری به چشم دشمنان و بدخواهان است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در انتخابات باید انتخاب خوب و مطلوب مورد نظر باشد. روی کار آمدن فردی با شاخصه‌های مومن، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، دارای عملکرد انقلابی، عدالتخواه، مبارزه با فساد و بی‌عدالتی باید مد نظر باشد. 

وی یادآور شد: در عملکرد انقلابی فرد منتخب باید سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را به‌عنوان الگوی خودش قرار دهد، همواره استکبارستیز باشد و خود را سرباز ولایت و رهبری بداند.

 جعفری ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند همواره از گروه‌های تروریستی  نظیر طالبان و داعش حمایت می‌کنند و فاجعه‌ای خونین نظیر کشتار دختران بی‌گناه در افغانستان رقم می‌زنند.

گلایه امام جمعه فاریاب از گرانی ادوات و نهاده‌های کشاورزی

حجت‌الااسلام علی رفیعی امام جمعه فاریاب سالروز تخریب اماکن مقدسه در شهر مکه و مدینه در سی و یکم فروردین ۱۳۰۵را گرامی داشت و اضافه کرد: این اقدام وحشیانه توسط بازماندگان سپاه پلید ابرهه یعنی وهابیون جنایت کار انجام شد و هنوز هم در حال جنایت هستند و این گروه ظالم داعش و جیش‌الظلم و گروههای تکفیری از نسل همان جنایتکاران هستند که مردم را امروز به خاک وخون می‌کشند که نمونه آن کشتار دانش‌آموزان مدرسه‌ای در کابل است که به دستور آمریکایی‌ها بود و آمریکایی‌ها می‌خواهند وانمود کنند با خروج ما افغانستان ناامن می‌شود.

وی ادامه داد: اما دشمنان بدانند مکتب حاج‌قاسم همان مبارزه با سلفی‌گری با داعش و اربابان آنان است و جریان مقاومت ادامه خواهد داشت و اینها فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمند نه زبان مذاکره و دیپلماسی و این راه تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

 رفیعی تصریح کرد: همان‌طور که در عراق و سوریه شکست خوردند با پاسخ به جنایات اسرائیل که خیلی هم کوبنده است و در شب گذشته که بنیامین نتنیاهو دستور حمله زمینی به غزه را صادر کرد، ارتش نیامده برگشت و قریب به ۱۳۰۰موشک در قلب اسرائیل فرود آمد.

  وی در ادامه گرانی ادوات کشاورزی و مخارج هنگفت کشت و از طرفی قیمت بسیار پایین محصولات کشاورزی را یادآور شد و گلایه کشاورزان را بحق دانست و گفت: مسئولین امر و ازنماینده محترم درخواست می‌کنیم تذکرات لازم به وزیر کشاورزی بدهند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول