اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مقاومت، سنگریزه‌ها را به موشک نقطه‌زن تبدیل کرده است

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با محکومیت جنایات اخیر در غزه و افغانستان عنوان کرد: امروز سنگریزه‌ها در فلسطین تبدیل به موشک نقطه‌زن شده است.

مقاومت، سنگریزه‌ها را به موشک نقطه‌زن تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در محکومیت جنایات اخیر در غزه و افغانستان بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

«هوالعزیز الجبار»
....أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ... الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ‌ ... وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

صلوات خدا بر أرواح طیبه شهیدان، از صدر اسلام تاکنون به ویژه روح مطهر شهدای انتفاضۀ رمضان و سلام بر راست‌قامتان مبارز و غیور در خط مقدم جبهۀ قدس در مصاف با اشغالگران رژیم نامشروع صهیونیستی؛ درود می‌فرستیم به ارواح منور و ابدان بی‌گناه دخترکان و دانش‌آموزان افغانی مظلوم و مقتول جنایت هولناک داعش تکفیری در خاک افغانستان.

امسال پس از یک ماه صیام و عبودیت در ماه میهمانی خدا، در حالی، شاهد طلیعۀ هلال عید فطر هستیم که جهان اسلام، سربلند از اقتدار جریان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین و به شکرانۀ خالق جبار، تضعیف قدرت بازدارندگی اسرائیل در مقابل حماس، پوشالی شدن گنبد آهنین در مقابل انبوه موشک‌ها و راکت‌های فلسطینی، رخداد بزرگ‌ترین حمله‌های موشکی در تل‌آویو به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، قدرت گردان‌های قسام در هدف گرفتن سکوهای گاز در سواحل غزه، حملۀ راکت‌های قدس به انبار راهبردی سوخت نفتی دشمن و نتیجتاً وادار به بازشدن تونل‌های زیرزمینی اشغالگران و مفلوک و هلاک شدن جمع زیادی از آنان هستیم.

از سوی دیگر، داغدار شهادت کودکان و جمعی دیگر از مردم فلسطین و حملۀ خودرویی افسران اطلاعاتی صهیونیزم در غزه و هتک حرمت به مسجدالاقصی و صدها جنایت هولناک دیگر از جمله یورش وحشیانه جریان تکفیری به آینده‌سازان افغانستان هستیم و در همین روزها، روز قدس را هم پشت سر گذاشتیم و با فراگیر شدن ابعاد جدید مقاومت و توفیقات توصیف ناپذیری که از مردان مقاومت به ویژه سپاه قدس به یادگار مانده، اهالی سرزمین مغصوبه بر این باورند که فرماندۀ این میدان، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و میدان‌دار دیپلماسی آن مکتب سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی مهندس»ها هستند.

مادران مقاومت، کودکان خود را با عشق به قدس، شیر می‌دهند که امروزه سنگریزه‌ها تبدیل به موشک نقطه‌زن شده و نماز صبح عید فطر روز گذشته در مسجدالاقصی اقامه شد.

اینک ما پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن تبریک عید فطر و بالندگی به پیروزی‌ها و پیشرفت‌های مقاومت، این تجاوز و جنایات وحشیانۀ اسرائیل و جریان تکفیری را به شدت محکوم کرده و اطمینان داریم رژیم تروریستی آمریکا و جانیان منفور کاخ سفید، حامیان اصلی صهیونیست‌ها هستند که طراح طرح ابراهیم و فریب برخی از حاکمان عرب، عوامل این بی‌شرمی‌ها شده است؛ همان مستکبر جهانخواری که مانع صدور بیانیۀ شورای امنیت علیه جنایتگران گردید.

احیای داعش و گروه‌های نیابتی با کشتار در افغانستان نیز در زمرۀ دسیسه‌های خبیثانۀ آمریکاست که مردان میدان و جوانان افغانستان هم با دیپلماسی مقاومت، ثبات میهن عزیزشان را با خروج نظامیان آمریکایی و تروریسم‌های مذکور را حماسه‌آفرینی خواهند کرد؛ لذا با ابراز همدردی خود با حوادث منطقه و دنیای اسلام، اعلام می‌داریم که امروز «فلسطین، آرمان نخست ماست» و «قدرت مقاومت بیش از انتظار رژیم صهیونیستی است» و ما همواره و قاطعانه در کسوت پاسداری خویش، پشتیبان مظلومان در اقصی نقاط جهان به خصوص قدس شریف و افغانستان خواهیم بود. «ما میراث دار صدور انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به کل دنیا هستیم».

انتهای پیام/۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول