اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تخصیص ۴ برابری بودجه به سیستان و بلوچستان

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس گفت: با همکاری نمایندگان استان برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌منظور توسعه سیستان و بلوچستان شاهد تخصیص ۴ برابری بودجه و افزایش از ۳ هزار میلیارد تومان به ۱۲ هزار میلیارد هستیم.

تخصیص ۴ برابری بودجه به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، اسماعیل حسین زهی امروز در جمع نمازگزاران در این شهرستان اظهار داشت: با همکاری نمایندگان استان برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌منظور توسعه سیستان و بلوچستان شاهد تخصیص ۴ برابری بودجه و افزایش از ۳ هزار میلیارد تومان به ۱۲ هزار هزار میلیارد هستیم.

وی افزود: علاوه بر افزایش بودجه صورت گرفته یک ردیف خاص اعتباری برای توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم و تحقق برنامه توسعه هفتم پیش بینی شده روستاهای بالای صد خانوار دارای راه آسفالته و مناسب باشند که در حوزه انتخابیه خاش نیز این روستاها شناسایی شده و در حال پیگیری برای تخصیص اعتبار از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مجلس انقلابی یازدهم برای سیستان و بلوچستان با پیش‌بینی برنامه ها و ایجاد فرصت مناسب بدنبال رفع مشکلات و معضلات مربوط به پروژه های آبرسانی به روستاها و ایجاد راه دسترسی مناسب است.

حسین زهی خاطر نشان کرد: فاز سوم از محور دوم خاش- زاهدان نیز به طول ۴۲ کیلومتر بزودی از خاش به سمت زاهدان فعالیت راه سازی خود را آغاز می‌کند و اخذ مجوز فاز ۴ و ۵ این پروژه نیز در دست پیگیری است.

نماینده مردم  شهرستان های خاش،میرجاوه و تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: داوطلبان و نامزد های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا توجه ویژه ای به برگزاری انتخابات و رقابت سالم داشته باشند.

وی در این خصوص افزود: شهروندان با مشارکت حداکثری در انتخابات افراد شایسته خدمات رسانی به مردم را انتخاب کنند.

اسماعیل حسین زهی اذعان داشت: مردم باید از مشورت افراد صاحب نظر و علما برای جمع بندی و انتخاب اصلح در خصوص داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهره مند شوند تا بتوانند در آینده مطالبات خود را پیگیری و مرتفع نمایند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول