اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد

امام جمعه آب‌بر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با حضور حداکثری و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد دوباره مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان این نظام و انقلاب و کشور خواهیم زد.

لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماز عید فطر آب‌بر پیش از ظهر امروز با حضور مردم مؤمن و انقلابی طارم به امامت حجت‌الاسلام منصوری در مصلای نماز جمعه این شهر اقامه شد.

حجت‌الاسلام‌ مهدی منصوری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر آب‌بر با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: نزدیکترین چیزی که برای مردان و زنان روزه‌دار  قرار داده شده این است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته ای از طرف خداوند متعال فریاد می زند بندگان خدا گناهان گذشته  شما را خدا آمرزیده است.

امام جمعه آب‌بر با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق گفت: باید در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنیم تا خدای نکرده با مشکل کمبود آب و خاموشی برق مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه باید در رعایت مسائل بهداشتی توجه بیشتری داشته باشیم تا هر چه سریعتر ریشه منحوس ویروس کرونا کنده شود، افزود: از افراد بالای ۸۰ سال خواهشمندیم برای تزریق واکسن به مراکز درمانی مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با حضور حداکثری و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد دوباره مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان این نظام و انقلاب و کشور خواهیم زد.

خطیب نماز عید فطر با بیان اینکه سازمان‌های حقوق بشری چرا جنایات اتفاق افتاده در فلسطین و افغانستان را محکوم نمی‌کند و خفه خون گرفته‌اند، تصریح کرد: آیا جان این کشته شدگان که اکثرا هم دانش‌آموز و کودک هستند ارزش ندارد؟ آنها بدانند نابودی حتمی رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش از صحنه روزگار و پیروزی قدس شریف نزدیک است.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول