اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی

دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان پس از اقامه نماز عید فطر در محکومیت حملات صهیونیست‌ها به غزه در تجمعی خودجوش به این حرکت اعتراض کردند.

تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان پس از اقامه نماز عید فطر در میدان امام(ره) در محکومیت حملات صهیونیست‌ها به غزه و افغانستان در تجمعی خودجوش به این حوادث اعتراض کردند.

در این تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات منا الذله، نابودی اسرائیل بر مردمان یقین شد و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم خود را نسبت به این اقدام رژیم صهیونسیتی نشان دادند.

در ادامه این تجمع نیز بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان قرائت شد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ»

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

سلام خدا بر پاره تن اسلام، قدس شریف اولین قبله‌گاه مسلمین جهان.

درود خدا بر  مردم مظلوم و مقاوم فلسطینی.

و سلام و درود بیکران الهی بر رهبران و روان پاک شهیدان مقاومت

مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، لکن دشمنان همیشگی امت اسلام همت گمارده تا قدس شریف را در اذهان عموم مسلمین جهان کمرنگ نمایند! حاشا و کلا!

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

امت همیشه در صحنه ایرانی و مسلمان به تاسی از پیامبر اکرم(ص) به ندای مظلومیت مستضعفان جهان لبیک گفته و حمایت همه جانبه خود را از انتفاضه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اعلام میدارد.

«مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»

به تصریح قرآن کریم، یهودِ صهیونیست، همواره سرسخت ترینِ مردم در دشمنی با مسلمین بوده و پس از قرن های متمادی نیز از این دشمنی و جنایت دست نشسته است.

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا»

حال، به فضل خداوند، مردم مسلح به سلاح ایمان فلسطین، با مجهز شدن به سلاح های پیشرفته و موشک های دوربرد، گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی را به سخره گرفته و خواب را از چشم یزیدیان زمان ربوده اند.

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ»

صبر و استقامت برادرانمان در جبهه های مقاومت، وعده صادق آقا و امام ما برای محو کامل این غده سرطانی از صفحه روزگار را سرعت بخشیده و نور امید را در دل مستضعفان جهان بیش از پیش روشن نموده است.

«إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یُورِثُهَا مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۖ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

جریان دانشجویی ضمن محکوم نمودن حادثه‌ی تلخ شهادت نوگلان مظلوم افغانستانی، که امت اسلام را داغدار و قلوب را جریحه دار کرده است، منتقم و خونخواه مستضفعین جهان با غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار تا اخراج کامل ایادی استکبار از منطقه خواهد بود.

«وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

امید است کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کرده و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک نماییم.

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوٰارِثِینَ»

گفت قاسم ظهور نزدیک است/گفت صهیون به گور نزدیک است

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول