اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شکرانه یک ماه بندگی برای ره‌یافتگان ضیافت الهی/ نماز عید فطر در استان تهران اقامه شد

ماه ضیافت الهی به پایان رسید و مردم مؤمن استان تهران به شکرانه یک ماه بندگی، نماز عید سعید فطر را در نخستین روز از ماه شوال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه کردند.

شکرانه یک ماه بندگی برای ره‌یافتگان ضیافت الهی/ نماز عید فطر در استان تهران اقامه شد

خبرگزاری فارس از تهران؛ ماه مهمانی خدا به ایستگاه پایانی رسید و مؤمنان و روزه‌داران پس از یک ماه مهمان خدا شدن و به شکرانه خودسازی و تزکیه، جشن شکوه بندگی و آیین ویژه عید سعید فطر را با حالتی متفاوت و زیبا برگزار کردند.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان‌های استان تهران در صفوف مرتب و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی سجده شکر به درگاه خداوند متعال را به جا آوردند.

ضیافتگاه وصل در قبله تهران

مردم مؤمن و ولایتمدار شهرری که یک ماه روزه‌داری و خودسازی و تزکیه را پشت سر گذاشتند، در روز عید سعید فطر به شکرانه این بندگی و شرف حضور در پیشگاه الهی، نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

نماز عید فطر در محوطه فضای باز ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور با شکوه مردم مومن شهرری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به امامت حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری اقامه شد.

همچنین در تمام مساجد شهرستان ری که دارای فضای باز هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نماز عید سعید فطر اقامه شد.

شکرانه یک ماه بندگی در شهرقدس

مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرقدس پس از یک ماه روزه‌داری، صبح امروز با حضور در فضای باز مساجد و خیابان‌ مصلی به شکرانه یک ماه روزه‌داری سجده شکر به جا آوردند.

نماز عید سعید فطر امسال طبق توصیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه شد و هریک از نمازگزاران با همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و استفاده از ماسک و با رعایت فاصله فیزیکی در این مراسم پُرفیض معنوی شرکت کردند.

مردم بصیر شهرقدس پس از برپایی نماز ضمن ابراز همدردی با قربانیان حادثه تروریستی کابل و قرایت قطعنامه، اقدام رژیم کودک کش اسراییل در فلسطین اشغالی را محکوم و اعلام انزجار کردند.

حضور حماسی پردیسی‌ها در نماز عید فطر

نماز عید فطر امسال پردیس با تفاوت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

نماز عید فطر امسال شهرستان پردیس در خیابانی همراستا با شهرهای بومهن و پردیس به صورت یکپارچه و تجمیعی برگزار و بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پردیس مملو از جمعیت نمازگزاران بود.

در ابتدای مراسم گروه تواشیح نورالساجدین به اجرای برنامه پرداختند و سپس نماز عید فطر توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس اقامه و در پایان نمازگزاران به پای خطبه های عبادی و سیاسی نماز عید فطر نشسته و از این خطبه ها بهره‌مند شدند.

نماز عید سعید فطر در شهرستان های جنوب شرق استان تهران برگزار شد

نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و همچنین در مکان های باز همچون بقاع متبرکه نیز برگزار شد.

اقامه نماز عید بندگی در شهرستان اسلامشهر

بعد از یک ماه عبادت و روزه داری و جهاد با نفس در ماه مبارک رمضان ،صبح امروز مردم روزه‌دار و مومن شهرستان اسلامشهر نماز عید سعید فطر عید بندگی را به امامت حجت الاسلام علی قلی پور امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر در محل مصلای بزرگ این شهر اقامه کردند.

مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر امروز بعد از یک ماه راز نیاز درگاه عبودیت و روزه داری و جهاد با نفس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل مصلای نماز جمعه اسلامشهر گردآمده نماز پرفیض و برکت عید رهایی از بنده شیطانی نفس و عبادت و بندگی خداوند را بر پا داشتند.

نماز باشکوه عید سعید فطر در شهر جدید پرند

مردم مؤمن و خداجوی شهر جدید پرند، هم‌چون دیگر نقاط میهن اسلامی در روز عید سعید فطر با حضوری پرشکوه گرد هم آمدند و شکرانه یک ماه بندگی خالصانه را با اقامه نماز عید به جا آوردند.

نماز عید سعید فطر امسال بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظمی مثال‌زدنی با حضور آحاد مردم فهیم و انقلابی شهر پرند به همراه مسؤلان شهر و به امامت حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه شهر جدید پرند برگزار شد.

برگزاری نماز عید فطر در جوار شهدای گمنام شهر اندیشه

نماز عید فطر شهر اندیشه با حضور پرشور مردم خداجو و مومن به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه اندیشه در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، زیارت عاشورا و نماز بافضیلت عید فطر، حاضران به شنیدن خطبه‌های این روز نشستند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول