اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آنالیز680 بسکتبالیست برای اردوی تیم ملی جوانان

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال گفت: با تلاش کادر فنی برای اردوی تیم ملی جوانان 2024 تعداد 680 بازیکن از 31 استان کشور آنالیز شدند.

آنالیز680 بسکتبالیست برای اردوی تیم ملی جوانان

مسعود قاسمی پس از بازدید اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: تشکیل تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ بسکتبال و آماده‌سازی طی چهار سال آینده برای رقابت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و کسب سهمیه جهانی کار بزرگ و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ از هشت ماه قبل آغاز شده است و کادر فنی توسط مسؤولان فدراسیون انتخاب شد که کادر بسیار مجرب و توانمند هستند، گفت: این کادر فنی به سراسر استان‌ها برای انتخاب بازیکن سرکشی داشتند و در مجموع از ۳۱ استان کشور تعداد ۶۸۰ نفر انتخاب شدند.

مدیرتیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال با اعلام غربالگری لازم و انتخاب نوجوانان منتخب، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور سعی کردیم در هر سه تا چهار استان با رعایت پروتکل‌ها غربالگری داشته باشیم البته بسکتبالیست‌ها در گروه‌های ۵۰ نفره غربال شدند و نخستین اردو به میزبانی مجموعه ورزشکی کاله در شهرستان آمل با حضور چهار استان مازندران، خراسان، گلستان و گیلان انجام شد.

این مسؤول با اعلام اینکه تمام اردوها در آمل برگزار می‌شود، ادامه داد: مجموعه ورزشی کاله با توجه به اینکه حمایت تیم ملی ۲۰۲۰ را تقبل کرده این بار برای تیم ملی جوانان بسکتبال ۲۰۲۴ برنامه مدون دارد.

قاسمی با اشاره به زیرنظر گرفتن فعالیت دو تیم ۲۴ نفره، خاطرنشان کرد: هرچند دیگر بازیکنان با توجه به سن نوجوانانی و تغییر مداوم رصد می‌شوند زیرا رشد فیزیکی و فنی دارند البته بخشی از بازیکنان در مسابقات لیگ و در مسابقات قهرمانی کشور دیده می‌شوند و سعی داریم برای مسابقات بسکتبال ۲۰۲۴ قدرتمند وارد میدان شویم.

وی بیان کرد: به اعتقاد کارشناسان امیدواریم نسلی از متولدان سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به خوبی تربیت کنیم تا آینده بسکتبال کشورمان را تضمین کنند.

قاسمی گفت: تمرینات در هر رده نیازمند مسابقه هستند و بازیکنان باید با حضور در مسابقات آب‌دیده شوند، برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات را در دستور کار داریم و امیدواریم طی یک سال به هماهنگی کامل برسند و در مسابقات لیگ یک و حتی لیگ برتر خودشان را به خوبی نشان دهند.

وی متذکر شد: تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۰ در لیگ برتر درخشش خوبی داشت و با توجه به روابط مطلوب بین‌المللی به صورت تورنمنت در آینده با برگزاری دیدارهای تدارکاتی داخلی و خارجی به آمادگی لازم برسیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول