اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| تخطی پیمانکار راه روستای نهالدان داورزن در حال پیگیری است

فرماندار داورزن با بیان اینکه عدم تکمیل راه روستای نهالدان داورزن تخطی پیمانکار بوده است، گفت: از پیمانکار این پروژه شکایت شده و پرونده آن در حال پیگیری و رسیدگی است.

فارس من| تخطی پیمانکار راه روستای نهالدان داورزن در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «گلایه اهالی روستای نهالدان از نیمه کره ماندن آسفالت جاده» را در سامانه «فارس من» ثبت و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

حسین اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن گفت: شرکت پیمانکار بر اساس قرارداد، متعهد به انجام آسفالت راه روستایی نهالدان در مدت چهار ماه بوده که متاسفانه از مورخه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۶ به قرار تعهد خود عمل نکرده و این پروژه تکمیل نشده است.

فرماندار داورزن افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در مورخه ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ برای تسریع در اجرای پروژه به ایشان اخطار و دوباره پیمانکار از این امر تخطی کرده است و با تذکر اداره راه و اداره کل استان، پیمانکار همچنان از تعهد خود سرباز زده که در مورخه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹  از پیمانکار شکایت شده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه تلاش کردیم و روند آن طولانی شده است، گفت: پیمانکار در دادگاه حقوقی سبزوار محکوم و متعهد می‌شود هرچه سریع‌تر پروژه را به اتمام برساند اما دوباره از انجام این کار سر باز زده که در شکایت دوباره، حکم الزام تعهدات برای وی صادر می‌شود و اکنون  در مرحله کارشناسی دادگاه برای برآورد خسارات قرار گرفته و منتظر رای دادگاه هستیم که امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول