اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش‌آموزان بهمئی حضوری برگزار می‌شود

رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس بهمئی برگزار می‌شود.

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش‌آموزان بهمئی حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی،  غلامعلی مویدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و بقیه پایه‌ها تحصیلی به صورت مجازی خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با بیان این‌که پایه نهم در این شهرستان  شامل ۲۸۲ دختر و ۳۴۲ پسر که جمعا ۶۲۴  دانش‌آموز می‌شود که در امتحانات پایان سال شرکت خواهند کرد گفت: امتحانات پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز تا روز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه پایان می‌یابد. 

مویدی بیان کرد : پایه دوازدهم  ۵۰۵ دانش‌آموز دختر و پسر هستند که امتحانات این پایه از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: امتحانات پایه دوازدهم و نهم بصورت حضوری با توجه به  مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و بقیه پایه‌های تحصیلی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان بهمئی امتحانات پایه دوازدهم پسران در ۲ حوزه که شامل دبیرستان امام حسین( ع ) دبیرستان شهید بهشتی برگزار می‌شود و  پایه دوازدهم دختران شامل ۲ حوزه در  دبیرستان هاجر و سمیه و همچنین در بخش ممبی دبیرستان شهید جهان نژاد  برگزار می‌شود. 

مویدی با بیان این‌که پایه نهم هم در مدارس خود با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هماهنگ استانی بصورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: انتظار داریم مدیران  مدارس هم در برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دقت کنند و نظارت ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم در برگزاری امتحانات را داشته باشند.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بر ضرورت همکاری دستگاهها با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات در این شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم اداره برق شهرستان همکاری لازم را در طول ایام امتحانات از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول