اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساز و کار حمایت شورای ائتلاف از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری ساز و کار حمایت از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را تشریح کرد.

ساز و کار حمایت شورای ائتلاف از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری

مهدی حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: متاسفانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دولت تدبیر و امید نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند و یکی از دلایل نارضایتی مردم عملکرد ضعیف شوراهای شهر و روستا در اکثر مناطق کشور است.

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، برای این دوره از انتخابات شوراها با تشکیل کار گروهی از متخصصان در شهرکرد و در سطح شهرستان‌های ده‌گانه، بررسی نقاط ضعف و قوت و شناسایی نیروهای انقلابی کار آمد با تجربه و جوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به مراجعات بسیاری از نامزدهای شورای شهر در شهرکرد و ابراز تمایل به همکاری و قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف، از تمامی نامزدهای محترم که در این عرصه ثبت نام نموده‌اند و تمایل دارند با ساز و کاری که توسط این شورا اعلام می‌شود همکاری نمایند، می‌توانند رزومه خود را به همراه ۵ مورد از مشکلات شهر شهرکرد و راهکار مناسب به آدرس ایمیل این شورا حداکثر تا تاریخ جمعه ۲۴اردیبهشت‌ماه ارسال نمایند.

حامدی با بیان اینکه بازگشت به مسیر اصلی انقلاب با همدلی، کار آمدی، تجربه و جوانگرایی محقق می‌شود، اضافه کرد: همچنین شوراهای ائتلاف در سطح شهرستان‌ها نیز برای تشکیل شوراهای توانمند و انقلابی در حال بررسی موضوع هستند که اخبار آن‌ها متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول