اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تصادف زنجیره ای در جاده اراک با دو کشته و سه مصدوم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: نجاتگران آتش‌نشانی اراک سه مصدومی که بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی باری سبک در اتاقک خودروها گرفتار شده بودند را نجات داده و دو فوتی این حادثه را نیز از لابه‌لای آهن‌پاره‌های آنها خارج کردند.

تصادف زنجیره ای در جاده اراک با دو کشته و سه مصدوم

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۸:۳۵ صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه) مبنی بر بروز حادثه رانندگی در جاده تره‌بار و اعلام اینکه سرنشینان خودروها در اتاقک آنها گرفتار شده‌اند، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک بی‌درنگ زنگ ایستگاه‌های ۱۰۰(شهید نظری)، ۱۴۰ و ۲۲۰ را به ترتیب از کوی شهید مصطفی خمینی، میدان فراهان و کوی الغدیر به صدا درآورد و تیم‌های نجات این ایستگاه‌ها به سوی محل بروز حادثه در جاده تره‌بار رهسپار شدند.

وی افزود: چهار دستگاه خودرو (دو دستگاه نیسان، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه وانت پراید) که همگی نیز حامل بار بودند به علت نامعلوم با یکدیگر به برخورد کرده و شدت آن به حدی بود که اتاقک آنها در هم پیچیده شده بود.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اشاره به اینکه تمامی سرنشینان خودروها در درون اتاقک آنها محبوس و گرفتار شده بودند، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در صحنه حادثه، نجاتگران آتش‌نشان به چند گروه تقسیم شده و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، هر یک از تیم‌های نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص و ست هیدرولیک امداد و نجات اقدام به برش بدنه خودروها کرده و عملیات نجات افراد گرفتار را با سرعت و دقت عمل بالا آغاز کردند.

آقازیارتی تصریح کرد: ناجیان آتش‌نشان پس از تلاش فراوان تمامی پنج نفر سرنشین را از درون اتاقک‌های در هم پیچیده خودروها خارج کرده و برای معاینه به همکاران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

 

وی بیان کرد: پس از معاینه پزشکی، متأسفانه فوت دو نفر از آنها تأیید و سه نفر دیگر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای عملیاتی نیز با ایمن‌سازی محل حادثه و جابجایی خودروها به حاشیه امن جاده و تحویل محل به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.

 به گفته وی علت بروز این حادثه  توسط عوامل راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول