اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارسال 400 اثر به مسابقه مصباح الهدی در زنجان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال‌جاری۴۰۰ اثر برگزیده از مناطق و نواحی به مرحله استانی مسابقه مصباح الهدی راه یافتند.

ارسال 400 اثر به مسابقه مصباح الهدی در زنجان

محمدجواد رضایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح مصباح الهدی (امام شناسی و سبک زندگی اسلامی) همه ساله در مدارس با موضوعیت یک امام معصوم برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ معرفی سیره عملی و اخلاقی و سبک زندگی امام هادی (ع) در مدارس استان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: مسابقات مصباح الهدی همه ساله در پنج رشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقاشی، دلنوشته، حکایت و داستان، شعر و وبلاگ نویسی رشته‌های پیش‌بینی شده برای این مسابقه است، گفت: این مسابقات برای دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری به علت شیوع بیماری کرونا مسابقات مسابقه مصباح الهدی به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقه با ارسال آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان به کارشناسان مناطق و نواحی برگزار شده است

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری۴۰۰ اثر برگزیده از مناطق و نواحی به مرحله استانی به این مسابقات راه یافتند، عنوان کرد: در بخش دانش‌آموزی بیشترین اثر مربوط به منطقه افشار با ۴۴ اثر، ماهنشان ۲۹ اثر و سجاسرود ۲۶ اثر بود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رتبه‌های کسب شده، توسط مناطق افشار و ماهنشان ۱۶ رتبه، ابهر ۱۵ رتبه و ناحیه ۲، ۱۰ رتبه ثبت شده است، تصریح کرد: از رتبه‌های برتر دانش‌آموزان و فرهنگیان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول