اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کمک ۱۲۰ میلیون ریالی خانواده جانباز کاشمری به حوزه سلامت

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک ١٢٠ میلیون ریالی خانواده شادروان جانباز ٣٠ درصد کاشمر به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

کمک ۱۲۰ میلیون ریالی خانواده جانباز کاشمری به حوزه سلامت

دکتر محمدجواد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: خانواده مرحوم سیدمحمدرضا مهدیان در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه قسمتی از هزینه اولین سالگرد درگذشت این جانباز٣٠ درصد را به مجمع خیرین سلامت کاشمر اهدا کردند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با قدردانی از نگاه انسان دوستانه مردم خیر و نوع دوست کاشمر به حوزه سلامت بیان کرد: ١٢٠ میلیون کمک نقدی به یادبود جانباز ٣٠ درصد مرحوم سید محمدرضا مهدیان در نخستین سالگرد فوتش بنا به درخواست خانواده مرحوم در بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر هزینه می‌شود. 

وی یادآور شد: این جانباز سرافراز  سال‌هاست از بیماران بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) بود، که در ٢٢ اردیبهشت سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت. 

دکتر یزدانی با تاکید بر اینکه در سایه همراهی و مشارکت خیرین شاهد تجهیز، نوسازی و احداث مراکز بهداشتی و درمانی در کاشمر طی سال‌های اخیر بودیم، خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های دریافتی، پس از واریز به حساب مجمع خیرین سلامت بنا به درخواست و توصیه فرد اهداکننده در حوزه مربوطه هزینه می‌شود. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول