اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۶۱۵ پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان فارس مستقر شد

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: به منظور جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در استان فارس، ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان‌هایی که نماز عید فطر برپا می‌شود، مستقر شده است.

۶۱۵ پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان فارس مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان با اعلام این خبر بیان کرد: امسال ۶۱۵ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مستقر شده است که در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

او افزود: با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، امکان استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره فراهم‌ شده است و مردم نیکوکار و فهیم استان می‌توانند از این طریق زکات فطریه خود را به منظور کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری#۵*۰۷۱ *۸۸۷۷ * و شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۲۸ برای رکات فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۹۴ برای زکات فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۶۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۳۶ برای کفاره عمد جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیرکل امداد فارس با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره توسط مردم استان پرداخت شده است، اضافه کرد: امسال ۴۰ درصد رشد برای کمک های مردمی پیش بینی شده است؛ همچنین به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان هایی که نماز عید فطر برپا می شود مستقر شده است.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول