اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ورامین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

فرماندار ورامین گفت: با کاهش میزان مبتلایان به کووید۱۹، وضعیت کرونایی ورامین از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام شده و از این رو، برخی از محدودیت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رفع شد.

ورامین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری ورامین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محله محور کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ موسوم به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون، از ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر تست سریع گرفته شد که از این تعداد، نتیجه تست ۹۵۷ نفر مثبت شد. 

وی گفت: در این مدت تیم‌های مراقبتی، وضعیت سلامتی ۱۲هزار و ۲۰۶ نفر از افرادی که با مبتلایان با کرونا در ارتباط بودند را بررسی و مراقبت‌های لازم را از آن‌ها به عمل آورند.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ ماه تاکنون، ۵ هزار و ۲۹۷ مورد تست PCR از مردم دریافت شده که از این تعداد، نتیجه تست هزار و ۹۰۸ نفر مثبت اعلام شد.

کاغذلو افزود: در اجرای طرح بازرسی بخش سلامت، بازرسان ۱۱ هزار و ۸۱۲ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام دادند که این تعداد بازرسی به صدور ۲ هزار و ۵۹ مورد اخطاریه منجر شد و ۱۰۲ واحد نیز به دلیل تکرار تخلف و عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی از ۳۸ مورد گندزدایی مناطق مختلف شهرستان ورامین در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و بیان کرد: به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، در اردیبهشت‌ ماه امسال، ۳۱۶ بسته معیشتی در مناطق مختلف ورامین توزیع شد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: تیم‌های مراقبت سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین طی این مدت ۶۲۲ بیمار را در منزل ویزیت کرده و ۹ نفر از این افراد را به بیمارستان ارجاع دادند.

کاغذلو تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه سال گذشته تا کنون، ۱۳ هزار و ۲۰۴ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۶ هزار و ۸۹۵ مورد به شکل سرپایی درمان شده و ۵ هزا رو ۵۱۶ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: تا هجدهم اردیبهشت‌ امسال، ۲ هزار و ۱۶۸ واکسن در نوبت اول و ۵۴۳ واکسن در نوبت دوم تزریق شده و ۸۳۰ نفر از سالمندان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

فرماندار ورامین در پایان خاطرنشان کرد: با کاهش میزان مبتلایان به بیماری کرونا و ورودی بیمارستان‌های شهرستان، وضعیت کرونایی ورامین از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام شده و از این رو، برخی از محدودیت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رفع شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول