اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تملک 17 واحد مسکونی در راستای اجرای تعریض خیابان امام دلیجان

سرپرست شهرداری دلیجان از تملک 17 واحد مسکونی به منظور اجرای طرح تعریض خیابان امام (ره) این شهر خبر داد.

تملک 17 واحد مسکونی در راستای اجرای تعریض خیابان امام دلیجان

حبیب نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلیجان اظهار کرد: طرح نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر به صورت گسترده و با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ساماندهی معابر شهری یکی از رویکردهای مدیریت شهری در ابتدای سال 1400 بود که به همین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون 50 هزار مترمربع با هزینه 30 میلیار ریال به صورت آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری در خیابان‌ها و معابر شهر انجام شده است.

سرپرست شهرداری دلیجان بیان داشت: به منظور مناسب‌سازی معابر، بهبود و ارتقای خدمات در محله‌های فاقد آسفالت و طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، عملیات آسفالت معابر با نظارت و تلاش مسئولین عمران شهرداری دلیجان در حال اجرا است.

نجفی بیان کرد: تلاش داریم تا در حوزه آسفالت عملکردی ماندگار از مدیریت شهری فعلی به یادگار بماند تا شهروندان سال‌ها از آن بهره‌مند شوند.

وی مهم‌ترین عملیات‌ عمرانی شهرداری و تملک‌های انجام شده را طرح توسعه و تعریض خیابان امام (ره) عنوان کرد و افزود: رسیدن به توسعه شهری از مهم‌ترین اهداف شهرداری دلیجان است که تنها با همکاری و مشارکت شهروندان و دستگاه‌های مرتبط امکان‌پذیر خواهد بود.

 سرپرست شهرداری دلیجان اظهار داشت: تملک و تخریب املاک موجود در طرح بازگشایی معابر، با هدف رفاه حال شهروندان و سهولت در تردد آنها انجام می‌شود که در این رابطه مشارکت شهروندان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید ادامه داشته باشد.
 نجفی از ادامه روند تملک و تخریب واحدهای دیگر در طرح تعریض خبر داد  و گفت: تا کنون 27 ملک به متراژ 1386 متر مربع و با هزینه 170 میلیارد ریال تملک و تخریب شده است که برای عملیات تعریض معابر و خیابان‌ها با همراهی و پیگیری‌های اعضای شورای شهر و تلاش و همت نیروهای شهرداری دلیجان و همچنین همکاری دادستان شهر و همچنین مالکان در سال 1400 با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول