اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیش‌بینی افزایش ۲۲ شعبه اخذ رای در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر از پیش‌بینی افزایش ۲۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات خبر داد.

پیش‌بینی افزایش ۲۲ شعبه اخذ رای در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات ملایر با حضور هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، اظهار کرد: افزایش ۲۲ شعبه اخذ رای جدید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی شده که به شعبه هایی با بالاترین میزان تعرفه‌های مصرفی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم وزارت کشور مبنی بر افزایش تعداد شعب اخذ رای با پیشنهاد هیات اجرایی گفت: در حال حاضر ۱۴ شعبه اخذ رای جدید در شهر ملایر و هشت شعبه در سطح بخش‌ها و شهرهای تابعه پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان ملایر رعایت مر قانون، مقررات و رعایت انصاف را اولویت اصلی و فصل‌الخطاب مجریان برگزاری انتخابات 28 خرداد با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: تلاش دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم ضمن بی طرفی کامل و صیانت از آرای مردم است.

وی با بیان اینکه اجازه هیچگونه تخلفی را در روند برگزاری فرآیند انتخابات نمی‌دهیم بر آمادگی کامل شهرستان ملایر برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و سالم تأکید کرد.

ولدی افزود: شاخص مهم ما در برگزاری انتخابات، علاوه بر قانونمداری، برقراری امنیت و تلاش برای مشارکت حداکثری، حفظ سلامت مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا است که همه متولیان امر در این شهرستان کوشش خود را در این زمینه خواهند داشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول