اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای ۸۰۰ پروژه فنی و محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بسیج سازندگی سال گذشته ۸۰۰ پروژه فنی و محرومیت‌زدایی در کردستان اجرا کرده است.

اجرای ۸۰۰ پروژه فنی و محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر عزیزی‌فر ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، با اشاره به منزلت و جایگاه فرهنگ جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس با بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر جهادی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از جوانان انقلابی و متخصص و الگوگیری از حرکت عظیم جهاد سازندگی بسیج مستضعفان گام‌های مثبتی برداشته است.

وی ایجاد ۲ هزار و ۴۹۸ فرصت شغلی از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه، احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجوی کمیته امداد، آزادسازی بیش از  ۱۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را از خدمات ارزشمند جهادگران استان در سال گذشته بیان کرد.

عزیزی‌فر اظهار کرد: این جهادگران با عشق به خدمت به محرومین و کیان و سرزمین در تمام بحران‌ها و حوادث مانند سیل، زلزله و بحران کرونا و تهدیدات نظام  در کنار مردم بوده و خدمات خوبی به آنها ارایه کرده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ در کشور گفت: بسیج سازندگی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هم پای مدافعان سلامت به مردم خدمات‌رسانی کردند و با اجرای طرح کمک مومنانه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت کردند.

توزیع بیش از ۱۸۶ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در سال گذشته

وی توزیع ۹۹ هزار و ۲۲۱ پرس غذای گرم، تهیه و توزیع چهار هزار کیف، کفش و کارت هدیه، توزیع بیش از ۱۸۶ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در ۱۲ مرحله کمک مومنانه، توزیع هزار و ۵۳۰ بسته ماسک، البسه بیمارستانی و شیلد را از اقدامات بسیج سازندگی استان در سال گذشته ذکرد.

به گفته مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه کردستان، سال گذشته بیش از  هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان کردستان ثبت شده است.

وی توزیع رایگان عینک و عمل جراحی ویزیت رایگان چشم پزشکی در طرح شهید رهنمون  به تعداد ۱۸ هزار و ۷۶۳ مورد از دیگر خدمات بسیج سازندگی استان عنوان کرد.

۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز بسیج سازندگی نامگذاری شده است. ۱۷ لغایت ۲۳ اردیبهشت بعنوان هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول