اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انسداد محور معلمان- طرود در پی سیلاب اخیر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از انسداد محور کویری معلمان- طرود شهرستان دامغان در پی سیلاب روز گذشته خبر داد.

انسداد محور معلمان- طرود در پی سیلاب اخیر

روح‌الله نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به تغییرات جوی و نزولات آسمانی در یک هفته اخیر در کشور و همچنین استان سمنان، شاهد وقوع سیلاب در برخی نقاط مستعد هستیم.

وی با اشاره به‌ شدت و گسترش باران بهاری روز گذشته در شهرستان دامغان بیان کرد: این واقعه سبب جاری شدن سیل و بروز برخی مشکلات در برخی مناطق و محورهای مواصلاتی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از حضور به‌موقع و تلاش نیروهای انتظامی و امدادی در مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: با توجه به حجم بالای سیلاب و جهت پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه محور معلمان- طرود توسط نیروهای مرتبط مسدود شد.

نصرتی با بیان اینکه بازگشایی مسیر اعلام‌شده پس از رفع موانع موجود متعاقباً اعلام می‌شود، با هشدار به عموم شهروندان گفت: با توجه به شرایط جوی به وجود به وجود آمده و احتمال وقوع سیلاب در مناطق و محورهای مواصلاتی دقت و هوشیاری کافی در این راستا را داشته باشید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول