اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها دستاوردهای موفق نظام را تبیین کنند

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم است گفت: امیدآفرینی و بیان دستاوردهای موفق نظام از جمله رسالت‌های رسانه‌هاست.

رسانه‌ها دستاوردهای موفق نظام را تبیین کنند

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ها در جامعه امروز  فعالیتی ارزشمند و حساس است که در مقاطع مختلف با اطلاع‌رسانی اثرگذاری بالایی در بین مردم داشته باشند اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در ایام کرونا به عنوان یکی از عوامل همراه سازی مردم برای کنترل این بیماری بود که قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و نقش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزود: امروز دشمن در فضای مجازی برای انقلاب تهدید ایجاد می‌کند و به دنبال آن است که حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.

فرمانده سپاه نهاوند از ناامید کردن مردم به عنوان یکی از ترفندهای دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن حضور مردم در انتخابات یاد کرد و افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند که با ایجاد القائاتی به انقلاب ضربه زده و مردم را نسبت به آینده نا امید و بدبین کند.

وی از نقش رسانه‌ها برای خنثی‌سازی این ترفند دشمن یاد کرد و افزود: بصیرت‌افزایی و توجیه مردم بخشی از وظایف رسانه‌های انقلابی است که امروز بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

مختاری مایوس کردن مردم نسبت به آینده را از دیگر توطئه‌های دشمن در این شرایط عنوان کرد و افزود: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم است لذا امیدآفرینی و بیان دستاوردهای موفق نظام از جمله رسالت‌هایی است که امروز بر دوش رسانه‌ها قرار دارد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: رسانه‌ها در این مقطع سرنوشت‌ساز و حساس باید با فعالیت‌های خود علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول