اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

36 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: بیش از 36 هزار سبد غذایی و معیشتی به ارزش 300 تا 500 هزار تومان به نیازمندان ایلامی توزیع شد.

36 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان ایلامی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی‌نژاد در آیین توزیع ۳۶ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان و مددجویان منطقه ۲ شهرستان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) و تعدادی دیگر از مدیران کل استان برگزار شد، بیان کرد: توزیع این تعداد سبد غذایی به نیابت از سه هزار شهید استان که امسال کنگره گرامیداشت آنها برگزار می‌شود، انجام گرفته است.

وی از توزیع بیش از ۳۶ هزار سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز خبر داد و افزود: ارزش هر یک از این سبدهای غذایی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه کنگره سه هزار شهید استان بزرگترین رویداد فرهنگی استان است، گفت: در این کنگره که ارائه ۴۳ نوع خدمت به مردم در کنار آن تعریف شده است، کمیته امداد مسوولیت کمیته محرومیت زدایی کنگره را برعهده دارد.  

وی با بیان اینکه توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از جمله دیگر برنامه‌های این نهاد در کمک به نیازمندان بوده است، افزود: در این مدت نیز تاکنون ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در برنامه‌های این نهاد و در راستای خدمت به نیازمندان سپاه استان حضور فعالی دارد، گفت: در ماه رمضان نیز در قالب برنامه اطعام مهدوی و ایران همدل شاهد حضور فعال حوزه بسیج  و سپاه در خدمت به نیازمندان بودیم.

شرط مهم مسلمان بودن کمک به نیازمندان است

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام نیز در این آیین در سخنانی کمک به نیازمندان و در فکر هم نوع بودن را از شرایط مهم مسلمان بودن برشمرد و گفت: چنین فرهنگی نه فقط در ماه رمضان بلکه همواره باید در زندگی ما مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام علی محمدی با بیان اینکه روایات بسیاری در باره ضرورت کمک به هم نوعان وجود دارد تصریح کرد: اگر همه ما به وظیفه اسلامی و انسانی خود در کمک به هم نوعان عمل کنیم فقیر و نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول