اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیگیری کمیته حقوق بشر مجلس درپی جنایت‌های اخیر در افغانستان

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با سفیر افغانستان گفت: خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه‌های تروریستی ازجمله داعش برای توسعه فعایت های خود می باشد.

پیگیری کمیته حقوق بشر مجلس درپی جنایت‌های اخیر در افغانستان

به گزاش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با سفیر افغانستان ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به مناسبت حملات تروریستی اخیر ازجمله حمله به دانش آموزان مکتب سیدالشهدا، اظهار داشت: حمله تروریستی ددمنشانه علیه دانش آموزان معصوم افغانستان حکایت از عمق وحشیگری و مخالفت گروههای تروریستی با عقلانیت و آگاهی است.

وی از پیگیری کمیته حقوق بشر مجلس درباره جنایت‌های اخیر در افغانستان علیه دختران افغان خبر داد و افزود: داعش و سایر گروه‌های تروریستی تمرکز خود را بر توسعه و تعمیق شکاف مذهبی در کشورهای حوزه فعالیت خود قرار می دهند لذا ضرورت تقویت همبستگی ملی در افغانستان احساس می شود.

 رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروههای تروریستی ازجمله داعش برای توسعه فعایت های خود می باشد.

الهیان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار حمایت های سیاسی از جمهوریت و دستاوردهای ارزشمند مردم افغانستان، آمادگی دارد در این شرایط خطیر ظرفیت های خود برای تقویت جایگاه جمهوریت در افغانستان را فعال نماید.

وی در خاتمه عید سعید فطر و آرزوی شکل گیری ثبات، آرامش و امنیت در افغانستان را تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول