اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نماز عید فطر در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار می‌شود

همزمان با اول شوال نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار خواهد شد.

نماز عید فطر در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست هماهنگی نماز عید فطر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد نماز جمعه در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست عید فطر را روز جشن بندگی و پاداش یک ماه روزه‌داری خواند و اظهار داشت: مهمانان ضیافت الهی پس از یک ماه بندگی از درگاه الهی هدیه می‌گیرند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به وضعیت کرونایی و متفاوت بودن عید فطر نسبت به سال‌های گذشته گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر شهرهای قرمز در فضای باز برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط و الزام در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ورزشگاه آزادی مکان مناسبی برای برگزاری است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: بنا بر جمعیت حداقلی است و همه پروتکل‌های بهداشتی از زمان ورود به محل برگزاری تا ترک ورزشگاه اجرایی خواهد شد.

وی خواستار بسیج همگانی و اهتمام ادارات برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزار نماز عید فطر شد.

دارا کریمی‌نژاد با بیان اینکه آسیب‌های عدم حضور در مکان‌های عمومی نوعی واگرایی اجتماعی و برونداد واکنش عصبی بین مردم ایجاد کرده است، گفت: برگزاری نماز عید فطر دوگانه‌انگاری در برگزاری مراسمات تلقی نشود.

فرماندار کهگیلویه گفت: فرهنگ‌سازی در برگزاری مراسم‌ها در کرونا از تشییع و خاکسپاری شروع شد و نظم و رعایت فاصله در نماز عید فطر به عنوان یک آیین مذهبی نیز می‌تواند الگو شود.

وی همکاری همه ادارات در برگزاری نماز را ضروری دانست و افزود: این نماز در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی قبل از ورود به ورزشگاه، حین برگزاری نماز و هنگام خروج خبر داد و گفت: فاصله هر نماز گزار از هر طرف یک متر و نیم لحاظ می‌شود.


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول