اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

محصولات کشاورزی باید ارزش افزوده واقعی خود را پیدا کنند

استاندار قم با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی، بر دستیابی به ارزش افزوده واقعی در این محصولات تأکید کرد.

محصولات کشاورزی باید ارزش افزوده واقعی خود را پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه برنامه هفتگی «سه شنبه های اقتصادی» - که به بازدید، کلنگ زنی و یا افتتاح واحدهای تولیدی در استان قم اختصاص دارد – در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: بسیار خوشحالم که امروز و در سال حمایت از تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، دو واحد فرآوری و تولید محصولات بخش کشاورزی را افتتاح کردیم.

وی با تقدیر و تشکر از کارآفرینان بخش کشاورزی استان اضافه کرد: کارآفرینان بخش کشاورزی در استان هم در اصلاح الگوی کشت و هم در ارتباط با تکمیل زنجیره تولید و دستیابی به ارزش افزوده در محصولات کشاورزی همت کرده اند که باید آنان را تحسین کرد و به این تلاش آفرین گفت.

استاندار قم ادامه داد: حضور امروز ما نشانه پشتیبانی از این فرآیند و عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان است، چراکه کار اصلی را در این حوزه خود کارآفرینان و تولیدکنندگان انجام می دهند و ما هم در خدمت آنان بوده و خواهیم بود.

سرمست با ابراز امیدواری به این که در سال جدید هم بتوان در زمینه اصلاح الگوی کشت به توفیقات مهمی دست یافت خاطر نشان کرد: از آن جا که مزارع گل محمدی به صورت گسترده در قم وجود دارد، سال قبل کلنگ زنی یک واحد گلاب گیری و اسانس گیری را در استان انجام دادیم که خوشبختانه این واحد امروز به بهره برداری می رسد.

استاندار قم همچنین تصریح کرد: ان شاء الله که بتوانیم زنجیره های بعدی را هم در ارتباط با بازار فروش و مصرف محصولات کشاورزی ادامه بدهیم تا این محصولات بتوانند ارزش افزوده واقعی خودشان را پیدا کنند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول